دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار PTC Creo Illustrate v9.0

PTC Creo Illustrate

امروزه تولید هندبوک ها و راهنماهای محصولات تجاری نقش عمده ایی در افزایش توان رقابت و بازار دارد و همه شرکت ها و تولید های موجود در پی راهی برای ارائه بهتر راهنما و کاتالوگ محصولات خود دارند . در این میان طراحان و توسعه دهندگان بعنوان عامل اصلی طراحی کاتالوگ ها همواره در پی راهی برای طراحی بهتر ، آسان و کاربردی تر دارند .  Creo Illustrate یکی از نرم افزارهای فوق العاده پر کاربرد و پیشرفته شرکت PTC است که به طور تخصصی برایم ستند سازی و تولید راهنما و هندبوک انواع محصولات تجاری طراحی و توسعه یافته است. تولید و ارائه این نرم افزار باعث تحولی عظیم در دنیای طراحی مهندسی شده است و به جرئت می‌توان گفت کمتر نرم افزاری نظیر این نرم افزار وجود دارد که بتواند تمامی نیاز مدیران و مهندسان را در طراحی راهنما و هندبوک و به طور کلی مستندسازی محصولات تجاری برطرف نماید و همین امر باعث محبوبیت بیش از حد این نرم افزار در میان کاربران و طراحان شده است .

این نرم افزار قابلیت‌های طراحی کاملا سه بعدی برای ساخت انوع راهنمای دستی و چاپی را در اختیار کابران می‌گذارد. با استفاده از این نرم افزار می‌توان قسمت‌های مختلف یک محصول را مستندسازی کرد و آن را در قالب یک کاتالوگ یا هندبوک کاملاً  گرافیکی و سه بعدی منتشر کرد. این نرم افزار قادر است تا انیمیشن‌های سه بعدی از دستور راهنمای کار با یک دستگاه یا محصول تولید کرده و به همراه زیرنویس منتشر کند. امکان ترجمه زیرنویس به چندین زبان وجود داشته و کاملاً سعی شده تا فیلم‌ها وآموزش‌های ساخته شده ساده و قابل فهم باشند. از دیگر قابلیت‌های نرم افزار PTC Creo Illustrate می‌توان به لیست کردن اتوماتیک قسمت‌های یک مجموعه نام برد به طوری که این نرم افزار قادر است تا به طور خودکار Metadata فایل‌های CAD را بررسی کرده و اجزاء مختلف آن را استخراج و لیست و مرتب کند. این نرم افزار به طور کامل با نرم افزارهای CAD هماهنگی داشته و قابلیت باز نویسی مجدد این نوع فایل‌ها را داراست.

  • ویژگی های نرم افزار PTC Creo Illustrate

  • -قابلیت مستند سازی انواع محصولات تجاری
  • -پشتبانی از تمامی فرمت های صوت و تصویری
  • -مستند سازی محصولات تجاری
  • – ساخت انواع آموزش، راهنمای محصول و روش استفاده
  • – ساخت انیمیشن و فیلم‌های آموزشی
  • – پشتیبانی از زیر نویس و زبان‌های مختلف
  • – لیست اتوماتیک قسمت‌های مختلف یک محصول
  • – معرفی محصولات تجاری به جهان
  • – ساخت راهنما و دستور کار با کیفیت و سه بعدی
نام: PTC Creo Illustrate
حجم فایل: 585 مگابایت
شرکت سازنده: ptc
ورژن: v9.0
نسخه: 64 بیتی
آپدیت: June 2021
زبان: انگلسی
فرمت فایل: iso
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/03/17 نسخه PTC Creo Illustrate v9.0 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *