دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Tweetings for Twitter v11.4.0.1 برای اندروید و iOS

Tweetings for Twitter یک کلاینت زیبا برای توییتر می باشد که شما را در تجربه ای متفاوت در استفاده از توییتر غرق خواهد کرد. از تم های زیبای آن برای آراستن و از ابزارهای متنوع و پرقدرت آن برای هرچه بهتر و منحصر به فرد کردن نرم افزار استفاده کنید. از قابلیت های مهم این نرم افزار بسیار کاربردی می توان به هشدار آن، ارسال پیام مستقیم، اعلام زمانی که فالور جدید دریافت میکنید، زمانی که به توییتی پاسخ داده می شود، زمانی که لایک دریافت می کنید و بسیاری دیگر که همگی در یک نرم افزار کم حجم گرد آمده اند. این نرم افزار اتصال به اینترنت شما را برای توییتر مدام روشن نگه نمیدارد و همین امر باعث کاهش مصرف باتری دستگاه شما خواهد شد. شما همچنین قادرید تمامی فعالیت های خود را در توییتر به صورت گراف و نمودار با استفاده از این نرم افزار دریافت کنید.

سایر مشخصات : با استفاده از Tweetings for Twitter دیگر هیچ فعالیت و موردی را از دست نخواهید دارد. دارای 38 تم متنوع و مختلف که نیمی از آنها تیره و نیمی دیگر روشن می باشند. به علاوه دارای استایل جدیدی برای پشتیبانی از پاسخ به توییت ها به صورت مستقیم از طریق تایم لاین، بدین ترتیب توییت های جدید ارسال کنید و زمانی که برای شما توییتی گذاشته می شود هشدار آن را دریافت کنید و همچنین زمانی که مخاطب توییت شما را دریافت کرد و مشاهده کرد مطلع شوید. شما روی تمام قسمت های برنامه و فعالیت ها به صورت کامل اشراف دارید و هیچ چیزی برای شما گنگ و مخفی نخواهد بود. این نرم افزار که برای توییتر بازها بسیار مفید و کاربردی می باشد محصولی از شرکت RBD Solutions Limited می باشد که توانسته نظر خیل عظیمی از کاربران را به خودجلب کند.

دانلود نرم افزار Tweetings for Twitter

ویژگی های نرم افزار Tweetings for Twitter :

– پشتیبانی از تصاویر چندگانه توییتر

– پشتیبانی لینک های قابل دسترسی در تایم لاین

– قابلیت جستجوی GIF ها، پست ها و نمایش آنها

– قابلیت قرار دادن پست های ویدئویی بیشتر از 140 ثانیه

– قابلیت چت کردن و پاسخ به پیام های دایرکت

– قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت خیره کننده

– قابلیت ساخت تم مورد نظر خود و اشتراک آن با دیگران

– و ده ها ویژگی منحصر به فرد دیگر

Tweetings for Twitter

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *