دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نسخه اندروید بازی The Walking Dead: Season Two 1.35

The Walking Dead یک بازی ماجرایی با داستان سریالی است که این نسخه با پنج قسمت این سری می باشد و داستان دختر بچه شجاع با نام Clementine را روایت می کند که در دنیای آخرالزمانی به دست زامبی ها یتیم شده است . این دختر بچه در این جهان سرسخت که جامعه بشریت از هم پاشیده و اعتماد کردن به مردم خیلی سخت شده است مجبور می شود راه و روش های زنده ماندن با قانون های چنین دنیا را یاد بگیرد . در این نسخه از بازی خیلی ماه ها از حوادث اتفاق افتاده در فصل اول می گذرد ولی Clementine هم چنان در حال جست و جو برای یک مکان امن از افراد شرور و مردگان متحرک آدم خار هست . ولی یک دختر بچه کوچک برای زنده ماندن در چنین دنیای چه می تواند کند در حالی که زنده ماندن گاهی از مردن هم بد و حتی بدتر می شود . در این بازی شما در نقش Clementine قرار می گیرید و می توانید اصول اخلاقی و غریزه های خود را در مواجه شدن با شرایط بد و ترسناک آزمایش کنید . در طول بازی کردن تصمیمات و اقدامات و حتی شخصیت شما می تواند تغییر کند . شما می توانید نسخه های قبل و بعدی و نسخه های مرتبط با این سری از بازی های The Walking Dead را به طور رایگان از سایت دانلود فارسی دانلود کرده و یا با خریداری آن ها را در گوشی یا تبلت اندروید خود بازی کنید .

دانلود نسخه اندروید بازی The Walking Dead: Season Two

ویژگی های بازی The Walking Dead: Season Two : – تحت تاثیر قرار دادن تصمیمات شما در فصل اول و 400Days در داستان این فصل – بازی کردن در نقش Clementine بر خلاف فصل اول و 400Days – دیدار با بازماندگان جدید – کشف مکان های جدید

The Walking Dead: Season Two

  • 2 replies
    1. علی براتی says:

      این بازیرو نصب کردم اما اجراش نمی کنه اون patch بازی چطور نصب میشه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *