دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه آماده افتر افکت Videohive Ink Photos

Ink Photos یک پروژه ی جالب محصول شرکت Videohive می باشد که در آن می توانید تصاویر خود را بر روی یک صفحه و با حالت جوهر پاشی به نمایش بگذارید. این پروژه ی اسلایدشو زیبا قابل استفاده برای نمایش جشن تولد، عروسی، کریسمس، مراسم های ویژه، معرفی محصول و غیره می باشد. شما می توانید تصاویر خود را درگ و دراپ کنید و حتی موقعیت آن ها را بر روی صفحه تغییر دهید، و می توانید فایل صوتی به پروژه اضافه کنید و در نهایت دکمه ی رندر را فشار دهید تا محصول نهائی به سرعت آماده شود. این قالب بر روی نسخه های CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5 نرم افزار افتر افکت تست شده است و برای اجرا نیازی به پلاگین اضافی در افتر افکت ندارد. از ویژگی های این پروژه میتوان به دارا بودن از 80 صحنه ی متفاوت اشاره نمود که هر کدام از صحنه ها دارای انیمیشن گوناگون هستند.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Ink Photos center

ویژگی های پروژه آماده افتر افکت Videohive Ink Photos :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2015, CC 2014, CS6, CS5.5, CS5

– رزولوشن 1920×1080 Full HD

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای کنترل پنل

– قابلیت افزایش زمان

– 80 صحنه ی متفاوت به همراه انیمیشن های مختلف

– شخصی سازی آسان

Videohive Ink Photos

  • 2 replies
    1. علی اسماعیل پورهادی says:

      مرسی از سایتخوب و عالیتون … همه بخش ها یه طرف این که بخش پروژه های آماده افتر افکتتون یه طرف .. خسته نباشین

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *