دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افترافکت و سینما 4دی Videohive Toons Tool 4D

پروژه ی Toons Tool 4D به شما کمک می کند تا بتوانید یک قالب خلاق و حرفه ای ایجاد نمائید. این پکیج شامل 56 افکت کارتونی برای نرم افزار Cinema 4D می باشد که با استفاده از آن می توانید یک ظاهر زیبا و داینامیک برای پروژه ی خود درست کنید. رزولوشن پیش فرض این پروژه 1920×1080 Full HD می باشد اما شما می توانید فرم، رنگ، نرخ فریم و حتی رزولوشن آن را تغییر دهید. همچنین شما می توانید پروژه ی Toons Tool 4D را بدون نرم افزار Maxon Cinema 4D نیز اجرا کنید، انیمیشن ها با رزولوشن 4K به همراه کانال آلفا از پیش رندر شده اند و شما می توانید از آنها در نرم افزارهای کامپوزیت ویدئو مانند  Adobe Premiere, Adobe After Effects, Sony Vegas, Final Cut, Edius, Resolume استفاده نمائید. این پکیج با نسخه های R13, R14, R15, R16, R17 سینما 4دی و نسخه های CC 2015, CC 2014, CC نرم افزار افتر افکت تست شده و سازگار میباشد. در ادامه تصویری از محیط این پروژه برای شما علاقه مندان قرار داده شده که در بخش پایین می توانید آن را مشاهده فرمائید.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Toons Tool 4D center

ویژگی های پروژه Videohive Toons Tool 4D :

– سازگار با نسخه های R13, R14, R15, R16, R17 سینما 4دی و نسخه های CC 2015, CC 2014, CC افتر افکت

– رزولوشن Full HD 1920×1080 (قابل تغییر)

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Toons Tool 4D

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *