دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive 150 Animated Hand Gestures

در این بخش به شما کاربران نرم افزار Adobe After Effects، مجموعه ای از 150 عنصر متحرک دست را معرفی می کنیم که به کمک آنها می توانید ویدئوهای مختلفی تولید کنید. شما می توانید از این عناصر برای ساخت کامپوزیشن های متنوع بهره بگیرید و ایده های خود را به کمک آنها نمایش دهید. این آیکون ها دارای استایل ها و انیمیشن های متنوعی می باشند و تمامی حالت های ممکن را برای شما آماده می کنند. شما می توانید از این عناصر برای اشاره به موضوعات و متن های مختلف استفاده کنید و صحنه های خود را تزئین نمایید. استفاده از این پروژه کاملا آسان می باشد و نیازی به پلاگین نیز ندارد. این پکیج توسط نسخه های CS5, CS5.5, CS6, CC, CC 2014 افتر افکت پشتیبانی می شود.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive 150 Animated Hand Gestures center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive 150 Animated Hand Gestures :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CS5, CS5.5, CS6, CC, CC 2014

– رزولوشن قابل تغییر

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive 150 Animated Hand Gestures

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *