دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Zoom On Earth Suite v2

Zoom on Earth Suite یک مجموعه ابزار فوق العاده برای ایجاد انیمیشن زوم بر روی کره زمین می باشد. این محصول حاوی یک اسکریپت آماده برای انجام عملیات زوم بر روی هر نقطه از کره زمین است. این پروژه، تمام نقشه های مورد نیاز برای انیمیشن را بر اساس مختصاتی که وارد می کنید دریافت می نماید و به طور خودکار عملیات زوم را انجام می دهد. شما تنها نیاز دارید تا قالب را باز کرده و اسکریپت را اجرا کنید، سپس مختصات دلخواه را تایپ نموده و استایل نقشه ی مورد نظر را انتخاب نمائید. این پروژه دارای سه زوم مختلف می باشد: زوم ساده که برای حالت عادی استفاده می شود؛ زوم برداری که برای اجرا در نقشه های شهری مورد استفاده قرار می گیرد؛ و زوم ماهواره ای که کره زمین را پیمایش می نماید. این قالب بر روی نسخه های CS5 و سایر نسخه های جدید افتر افکت اجرا می شود و نیازی به پلاگین اضافی ندارد.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Zoom On Earth Suite v2 center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Zoom On Earth Suite v2 :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CS5 و سایر نسخه های جدیدتر

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Zoom On Earth Suite v2

  • 1 replies
    1. Mahziyar says:

      یک دنیا ممنون از این که پروژه هایی که تو سایتا دیگه پولیه شما رایگان گذاشتین واقعا دمتون گرم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *