دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی کارتون Arctic Justice : THUNDER SQUAD 2018

کاراکتر اصلی این انیمیشن Swifty  یک گرگ قطبی سریع است که در یک شرکت پست کار میکند  اما همیشه در این رویا است که تبدیل به سریع ترین گرگ نامه رسان شود.او در تلاش است خود را در نقش یک سگ نام رسان سریع و بی همتا به دیگران نشان دهد.در یکی از روزهای کاری او می بایست بسته ای مرموز را به آدرس اسرار آمیزی که مشخص کرده اند،برساند.او با یک قلعه مخفی که در آن Doc Walrus زندگی میکند روبرو می شود.یک نابغه شیطانی که در اطراف پاهای خود از چزخ های مکانیکی استفاده میکند و در اطراف خود یکسری از افراد وفادار دارد. Swifty به زودی متوجه نقشه شوم Doc Walrus می شود و ذر میابد که او قصد دارد با ریزش کوهای یخی باعث از بین رفتن دیگران شود و پادشاهی خود را برپا کند. اما ….

Arctic.Justice.2018

انیمیشن شاهکار کمپانی Open Road Film که نیازی به معرفی ندارد.این کمپانی همیشه با ایجاد ساختار جذاب و فانتزی در انیمیشن های باعث افزایش مخاطبین خود نسبت به آثار خود می کند.کارگردان این اثر  Aaron Woodley و با حضور صدا پیشگانی مطرح که در عرصه سینما هالیوود بیش از بیش شناخته شده هستند ، مورد استفاده قرار گرفته است.

اطلاعات انیمیشن سینمایی  (Arctic Justice : thunder squad (2018 :

+ کارگردان : Aaron Woodley

+ نویسنده : Matt Lyon & Dimos Vrysellas

+ بازیگران : James Franco , Heidi Klum , Jeremy Renner , Alec Baldwin , Anjelica Huston , Michael Madsen , John Cleese

+ کمپانی سازنده : Open Road Film

+ ساخت کشور : Canada

+ تاریخ انتشار : January 26, 2018

+ مدت زمان : نامشخص

+ نمرات : نامشخص

تریلر HD به زودی

(Arctic Justice:thunder squad (2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *