دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب آموزش شی گرایی در سی پلاس پلاس

سی پلاس پلاس چندین ویژگی شی‌ گرا را از زبان سی معرفی نمود معرفی کلاس چهار ویژگی که در زبان‌های شی‌ گرا و بعضاً غیر شی‌ گرا حضور دارد یعنی انتزاع، بسته‌بندی، وراثت، و چند ریختی را فراهم کرد. اشیاء نمونه‌های ساخته شده از کلاس در زمان اجرا هستند که می‌توان کلاس را نمونه‌ای از قالب‌ ها دانست که چندین مورد از آنها بوجود می‌آید . سی پلاس‌ پلاس یک زبان برنامه‌ نویسی رایانه‌ای همه‌منظوره، شیءگرا، سطح بالا و چند رگه است که از برنامه‌نویسی رویه‌ای، تجرید داده‌ها و برنامه‌نویسی شیءگرا پشتیبانی می‌کند . این زبان دارای قابلیت‌های انواع داده ایستا، نوشتار آزاد، چندمدلی، معمولاً زبان ترجمه شده با پشتیبانی از برنامه‌ نویسی ساخت‌یافته، برنامه‌ نویسی شیءگرا، برنامه‌ نویسی جنریک است. از آنجا که در سی پلاس پلاس اشیاء را می‌توان ابتدا به ساکن از کلاس‌هایی ایجاد کرد که به هیچگونه سلسله مراتب رده‌ها و وراثت مقید نیستند، لذا ++C از برنامه‌ سازی Object-Based Programming نیز پشتیبانی می‌کند. ++C به همراه جد خود C از پرطرفدارترین زبان‌های برنامه‌نویسی تجاری هستند.

++C یک زبان سطح میانی در نظر گرفته می‌شود؛ این زبان دارای قابلیت زبان‌های سطح بالا و پایین به‌صورت هم‌زمان است.یادگیری یک زبان برنامه نویسی دید ما را به علم کامپیوتر بسیار گسترده تر می کند از طرفی برنامه نویسی نحوه فکر کردن را به ما می آموزد. عمومیت زبان ++C در میان زبان های برنامه نویسی بسیار بالا است و می تواند به عنوان اولین زبان نیز یاد گرفته شود و به پیش نیاز دیگر احتیاج نباشد. برنامه نویسی به زبان سی پلاس پلاس نسبت به C دارای قدرت بیشتری است . کارهایی می توان انجام داد که در C برای انجام آنها در صورت امکان زحمت بیشتری نیاز است. زبان ++C در دو قسمت آموزش داده می شود. در قسمت اول دستورات و ساختمان داده ها معرفی می شود و در قسمت دوم مفاهیم شی گرایی آموزش داده خواهد شد. بهترین روش برای آموزش مبتنی بر پروژه های ++C مهارت های مربوط به برنامه های کاربردی در دنیای واقعی می باشد . در این کتاب شما می توانید با بالا بردن سرعت به همراه بصری خود توانایی یادگیری و آموزش را فرا بگیرید . امیدواریم که از دانلود کتاب آموزش شی گرایی در سی پلاس پلاس لذت ببرید .

Barname.Nevisi.Cpp-www.download.ir

فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده :

– کلاس – شی – سازنده و مخرب – تابع و کلاس دوست و …

– اعضای کلاس با ویژگی استاتیک

– وراثت

– پلی مورفیسم

– سربارگذاری عملگرها

– قالب

– فایل

– آزمون با حل

 

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : آموزش شی گرایی در سی پلاس پلاس

– نویسنده : فرشید شیرافکن

– تعداد صفحات : 120

– فرمت کتاب : پی دی اف

– مناسب : دانشجویان رشته های فنی و مهندسی

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب آموزش شی گرایی در سی پلاس پلاس

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *