دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی انیمیشن سینمایی The Grinch 2018

در حال اطلاعات خاصی در مورد این انیمیشن در اختیار نیسن. همچنین تریلر رسمی نیز منتشر نگردیده است. اما از آنچه که از اساس داستان های Grinch  مشخصه است که شخصیت اول انیمیشن Grinch یک گیاه محسوب می شود که قصد دزدین کریسمس را دارد! او در روستای کوچک با مردمانی مهربان رودرور می شود ، روستایی به نام Whoville.اما با مشکلات و اتفاقات جالب و مهیجی روبرو می شود.

The.Grinch.2018.www.download.ir

محصول کمپانی Universal Pictures کمپانی که می توان گفت یکی از بهترین ها در دنیای انیمیشن است.از محصولات نام آشنای دیگر این کمپانی می توان به Shrek ، Hulk ،Hellboy ، Death Race و بسیاری از آثار دیگری که شهرت جهانی دارد.نسخه قبلی این انیمیشن در سال 2000 ساخته شد و به عنوان یک کارتن نوستالژی برای کودکان سالهای پیش محسوب می شود.داستان این انیمیشن بر اساس اثر ارزشمند Dr. Seuss یکی از محبوب ترین نویسنده های کمپانی Universal Pictures است.خیلی از طرفداران این انیمیشن بی صبرانه منتظر انتشار این انیمیشن هستند و ما نیز همراه آنها چشم انتظار !

اطلاعات انیمیشن The Grinch 2018 :

+ کارگردانان :  Peter Candeland ، Yarrow Cheney

+ نویسنده : Michael LeSieur

+ صداپیشگان : Benedict Cumberbatch

+ محصول کمپانی : Universal Pictures

+ تاریخ انتشار : NOVEMBER 9, 2018

+ ژانر : Comedy, Family

+ کشور سازنده : United States

+ مدت زمان : نامشخص

+ زیرنویس فارسی : ندارد

+ نمرات : نامشخص

The Grinch 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *