دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی ساعت 5 عصر با 4 کیفیت

فیلم سینمایی ساعت 5 عصر فیلمی کمدی و بسیار جذاب به نویسندگی و کارگردانی مهران مدیری میباشد ، که در سال 1396 ساخته شده است . سیامک انصاری ، آزاده صمدی ، امیر جعفری همراه با مهران مدیری و ده ها چهره دیگر که این روزها مراحل تست گریم را می گذرانند ، بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند . مهران مدیری نویسنده ، تهیه کننذه و کارگردان فیلم سینمایی ساعت 5 عصر دوشنبه 26 تیرماه در پردیس سینمایی کورش میزبان تعداد زیادی از هنرمندانی شد که برخی از آن‌ ها در ماه های اخیر مهمان مهران مدیری در برنامه تلویزیونی دور همی بودند ولی بیشتر ، چهره‌ های شناخته شده همچون بهمن فرمان‌ آرا ، همایون شجریان ، حسین علیزاده و البته محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت بودند که به تماشای نخستین فیلم سینمایی مدیری نشستند . داستان این فیلم به این گونه است که از 7 صبح تا 5 بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد ، فیلم مثل گلوله برفی است که هرچه جلوتر می رود بزرگتر می شود و ریتم مدام تندتر می شود و دیوانه وار بودن ماجرا بزرگتر و موضوع عظیم تر می شود . فیلم موضوعی به شدت اجتماعی دارد که هر روز با آن مواجه ایم اما بدان توجهی نمی کنیم .

مهران مدیری در آخرین مصاحبه اش گفته است بعد از برنامه دوره همی دیگر کاری برای شبکه نمایش خانگی و تلویزیون نخواهم ساخت و به تولید سالی یک فیلم سینمایی کفایت می کنم . من از 365 روز سال 360 روز سال را کار کرده ام و فکر می کنم باید استراحت کنم . من تصمیم دارم در ادامه مسیر فیلمسازی خود حرف های تندتر و بزرگتری در حوزه سیاست و فرهنگ و اجتماع بزنم که  جای این حرف ها در تلویزیون نیست و محدودیت های آن نمی گذارد و به نظر در شبکه نمایش خانگی و ارشاد بهتر می شود اینها را بیان کرد . طرح فیلمنامه “ساعت پنج عصر” از خودم است اما من با خشایار الوند در حال نگارش آن هستیم. اما فیلمنامه دومم که تلخ است به تنهایی کار خودم است. علاقه خودم به نگارش متن های تلخ و جدی است .

Saat7.Anons.www.Download.ir

مشخصات فیلم سینمایی افسونگر :

– ژانر : کمدی

– کارگردان : مهران مدیری

– نویسنده : مهران مدیری

– تهیه کننده : مهران مدیری

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1396

– تاریخ اکران : 1 آذز 96

– مدت زمان : 95 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : سیامک انصاری ، آزاده صمدی ، امیر جعفری همراه با مهران مدیری و ده ها چهره دیگر

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

دانلود فیلم سینمایی ساعت 5 عصر

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *