دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی فیلم مستند General Magic 2018

General Magic 2018 مستند در مورد یک کسب و کار است که فوربس به عنوان “بزرگترین شرکت مرده در سیلیکون ولی” توصیف کرد. این داستان ایده ای است که چگونه دیدگاه بزرگ و حماسی ناگزیر جهان را همانطور که می دانیم تغییر داد.از محاسبات موبایل، رسانه های اجتماعی، برنامه های دانلود شده و تجارت الکترونیکی به صفحه های لمسی، emoji و USB، محصولات و خدماتی که در حال حاضر بر تکنولوژی صنعت و زندگی روزمره ما غلبه دارند، در Magic General متولد شدند.اما این قبل از وب قبل از 3G قبل از گوگل بود، قبل از آنکه حتی این تلفن های آجرتی در هر جیب باشند.فناوری، شبکه ها و محتوای آنلاین که آیفون را ممکن می سازد امروز فقط در سال 1994 وجود نداشت. کاربران هنوز هم نیستند.اما اگرچه جادوی عمومی شکست خورد، دیدگاه، مفاهیم و افرادی که پیشگام آنها بودند، همه چیز را تغییر داد.راه اندازی اولین گوشی هوشمند قبل از 3G و گوگل حتی وجود داشت، General Magic شرکتی است که هیچ وقت شنیده اید که جهان را همانطور که می دانیم تغییر دادیم. متشکل از اعضای تیم اصلی مک و سازندگان آیفون، اندروید و eBay، این داستان یکی از تیم های با استعداد ترین تاریخ است و زمانی اتفاق می افتد که کسانی که رویای بزرگ هستند، شکست می خورند، دوباره شکست می خورند، موفق تر می شوند و در نهایت موفق می شوند…..

General Magic 2018.www.download.ir

محصول 2018 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی Sarah Kerruish, Matt Maude. این مستند ساخت کمپانی Spellbound Productions که برای اولین بار در تارخ 20 April 2018 به نمایش در آمد. اطلاعات فیلم مستند General Magic 2018 :

کارگردان : Sarah Kerruish, Matt Maude

نویسنده : Sarah Kerruish, Matt Maude

ستارگان : —

محصول کمپانی : Spellbound Productions

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 20 April 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 9.4/10 — RoTo 100%

General Magic 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *