دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

چگونه از تعطیلات خود در خانه لذت ببریم !

زمان های زیادی در سال پیش می آیند که شما روزهای تعطیل را در خانه بسر می برید و خانواده شما در این زمان علاقه ای به سفر کردن ندارند ! به طور معمول شما در این زمان ها دچار بی حوصلگی و خستگی می شوید ، در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که چه کارهایی می توانید در این زمان ها انجام دهید تا تعطیلات خود را به یک تعطیلات خاص تبدیل کنید !

چگونه از تعطیلات خود در خانه لذت ببریم !

1. به این فکر کنید که چه کارهایی را باید انجام دهید .

– این مسئله به هیچ وجه لذت بخش نیست ، اما این طور به مسئله نگاه کنید که شما کارهای نیمه تمام زیادی دارید که در اوقات دیگر زمان کافی برای به پایان رساندن این کارها را ندارید ، پس چه وقتی بهتر از حالا ؟ اگر امروز این کارها را انجام دهید دیگر نباید نگران کارهای نیمه تمام خود باشید ، این کارها می تواند تکالیف مدرسه با تمیز کردن اتاقتان باشد ، با فکر مثبت و اهنگ مناسب به سمت انجام دادن این کار بروید ، این کار انقدرها هم بد نیست .

چگونه از تعطیلات خود در خانه لذت ببریم !

2 . به کارهایی فکر کنید که می خواستید انجام دهید و هیچ گاه وقت کافی برای انجام دادنشان نداشته اید !

– اگر مدرسه اکثر اوقات شما را به خود اختصاص داده است ، حال شما فرصت انجام کارهایی را که به آن علاقه دارید را بدست اورده اید . شاید چند وقتی است که سریال مورد علاقه خود را شروع کرده اید و وقت لازم برای دیدن آن را نداشته اید ؟ یا شاید هم بازی رایانه ای را که برای تولد خود کادو گرفته اید به پایان نرسانده اید ؟ هر کاری که باشد مهم این است که شما به آن علاقه دارید و فرصت به اتمام رساندن آن را نیز نداشته اید .

چگونه از تعطیلات خود در خانه لذت ببریم !

3 . زمان خود را با خوانواده خود بگذرانید .

– شاید آنها افرادی نباشند که شما به راحتی با آنها وقت بگذرانید ، اما اگر زمانی را صرف آنها کنید و روابط خود را با آنها مستحکم تر کنید ، متوجه می شوید که آنها افراد جالب توجه ای هستند که در تمام مدت در کنار شما زندگی می کردند و شما متوجه آنها نشده اید ! سعی کنید به تماشای یک فیلم در کنار خانواده خود بپردازید و یا مشغول یک بازی با خانواده خود شوید .

چگونه از تعطیلات خود در خانه لذت ببریم !

4 . گردش کنید .

– حتی اگر در خانه خود حیاط برای تفریح ندارید ، به بیرون از خانه بروید و سعی کنید با افراد بیرون از خانه خود ارتباط برقرار کنید ، به پارک بروید و حتی با برادر یا خواهر خود به گردش بروید ، بیرون رفتن در هنگام تعطیلات باعث بهتر شدن روحیه شما و لذت بردن از تعطیلاتتان می شود .

چگونه از تعطیلات خود در خانه لذت ببریم !

5 . فرصت را از دست ندهید و تفریح کنید .

– بهترین کاری که در این زمان قادر به انجام آن هستید لذت بردن است ، شروع به کاری کنید که از انجام آن لذت می برید ، به جاهایی بروید که تاکنون به آن نرفته اید ، با دوستان خود بیرون بروید ، به پارک بروید ، به سینما بروید کارهای زیادی برای انجام دادن می باشد فقط کافی است که به انتخاب های خود فکر کنید و یک گزینه مناسب برای خود پیدا کنید .

چگونه از تعطیلات خود در خانه لذت ببریم !

6 . آرام باشید .

– گاهی اوقات بهترین گزینه این است که هیچ کاری نکنید ، به یک منطقه آرام بروید و بدون همراه بردن لپ تاپ و موبایل خود یک منطقه را پیدا کرده و به خود فکر کنید ، به رفتارهای خود ، به تصمیماتتان ، به آینده تان ، مثبت اندیش باشید و مدام کارهای اشتباه خود را به خود یادآور نشوید . اگر این کار را درست انجام دهید می توانید به راحتی برخی از مشکلات زندگی خود را حل کنید .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *