دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود رایگان کتاب صوتی شکارچیان در برف با فرمت mp3

کتاب صوتی شکارچیان در برف

به نویسندگی توبیاس وُلف، از مهم‌ترین نویسندگان معاصر امریکایی ، می باشد . او سال 1945 در آلاباما به دنیا آمد. اما در واشینگتن بزرگ شد. او مدتی در پالو آلتو، به تدریس برنامه‌های داستان‌نویسی و ادبیات پرداخت. وولف به خاطر مجموعه‌های داستان کوتاه شهرت زیادی دارد و همچنین جوایز متعددی از جمله سه بار جایزه‌ی اُ. هنری در 1981، 82 و 85، جایزه‌ی پِن / فاکنر 1984، جایزه‌ی استوری 1989، و جایزه‌ی پِن / مالامود 2006 را کسب کرده است. داستان کتاب شکارچیان در برف از وضعیتی پرحادثه به دلِ روابطی درونی، خلأهای عاطفی و دغدغه‌هایی انسانی نقب می‌زند؛ چون پی‌گرفتن ردّپا بر برفی که زیرِ خود رازهایی نهان کرده است. سه دوست که با هم به شکار می روند. این سه دوست روزی به شکاری متفاوت و غیر معمول رهسپار می شوند. بخشی از

کتاب صوتی رایگان

به این شکل است ، کنی شلیک کرد. گلوله درست خورد وسط چشم‌های سگ. سگ درجا در برف فرو رفت، پاهایش دو طرف بدن‌اش یله شدند، چشم‌های زردش همان‌طور باز و خیره ماندند. اگر خونی در کار نبود، به قالیچه خرسک کوچکی می‌مانست. خون از پوزه سگ روی برف راه افتاد….

نام: شکارچیان در برف
حجم فایل: 4 مگابایت
زبان: فارسی
ژانر: داستان کوتاه
مدت زمان پخش: 17 دقیقه
فرمت فایل: MP3
نویسنده: توبیاس وولف
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *