شاید فکر کنید که در دنیای امروزی نوشتن محتوای سایت، وبلاگ یا شبکهها اجتماعی کار چندان سختی نیست؛ اما واقعیت این است که این کار هم مثل هر کار حرفهای دیگری نیاز به برنامهریزی و استراتژی دارد. بعد از آن باید به شناسایی رقبا، تعیین معیارها و جامعه مخاطب پرداخت تا بتوان بازار درک درستی از شرایط بازار پیدا کرد. دوره Build a Breakthrough Content Strategy and Plan به شما کمک میکند تا بتوانید به این مرحله برسید.
پیشنیازهای دوره Build a Breakthrough Content Strategy and Plan شرکت یودمی
این دوره برای افرادی مناسب است که در زمینه محتوا فعالیت میکنند یا دیجیتال مارکتر هستند و میخواهند تا استراتژی محتوایی برند موردنظرشان را تعیین و پیادهسازی کنند.
با کمک دوره Build a Breakthrough Content Strategy and Plan شما میتوانید چهارچوبهای فعالیتهای محتوایی خود را تعیین کرده و علاوه بر این که احاطه بیشتری روی روند انجام کارها دارید، نسبت به ترندها یا مشکلات احتمالی هم بهتر واکنش نشان بدهید. هر قسمت حدود 35 تا 40 دقیقه تعریف شده و سرفصلها و مفید و کاربردی هستند. همچنین برای احاطه بیشتر در مورد محتوای سئو شده، میتوانید به دوره SEO Training Content Marketing Course مراجعه کنید.
سرفصلها:
Lecture 1 Shaping your content strategy and setting goals
Lecture 2 Assessing your current content and benchmarking competitors
Lecture 3 Segmenting your audiences and weighting content
Lecture 4 Identifying the right content mix and supporting the sales funnel (Part 1)
Lecture 5 Identifying the right content mix and supporting the sales funnel (Part 2)
Lecture 6 Creating a content calendar and keeping a cadence