![](https://download.ir/wp-content/uploads/2024/06/master-class-innovation-management-amp-digital-business-models-cover.jpg)
با کلاس مستر «مدیریت نوآوری و مدلهای کسبوکار دیجیتال» در Udemy، اسرار پیشروی در عصر دیجیتال امروزی را کشف کنید! این دوره که در اصل برای دانشجویان MBA ساخته شده است، یادگیری در سطح جهانی را مستقیماً در دسترس شما قرار می دهد.
در دوره Master Class Innovation Management & Digital Business Models چه چیزی یاد خواهید گرفت؟
آنچه یاد خواهید گرفت:
مبانی نوآوری: در مفاهیم اصلی نوآوری در مقابل اختراع غوطه ور شوید، منشأ آنها را درک کنید و بر انواع مختلف و استراتژی های مدیریتی که برای ایجاد تغییر ضروری هستند تسلط پیدا کنید.
مدیریت نوآوری: هر دو رویکرد استاندارد و مدرن، از جمله مدیریت پروژه، تفکر طراحی، و نقش های حیاتی تیم های چند رشته ای در فرآیند نوآوری را بیاموزید.
مدلهای کسبوکار دیجیتال: عناصر اساسی مدلهای کسبوکار دیجیتال – بخشهای مشتری، پیشنهادات ارزشی، و مدلهای درآمدی- را کشف کنید و ببینید چگونه این مؤلفهها در عصر دیجیتال تغییر میکنند.
محرکهای فناوری: کشف کنید که چگونه فناوریهای پیشرفته مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، و محاسبات ابری بهعنوان توانمندکنندهای برای مدلهای کسبوکار دیجیتال عمل میکنند و تحول دیجیتال را پیش میبرند.
ابزارها و چارچوبهای کلیدی: با ابزارهای ضروری مانند بوم مدل کسبوکار و سایر چارچوبهای استراتژیک که به طراحی و مدیریت مدلهای کسبوکار دیجیتال کمک میکنند، تجربه عملی به دست آورید.
کاربردهای عملی: دانش خود را در زمینه های دنیای واقعی از طریق مطالعات موردی که استراتژی های جهانی برای تحول دیجیتال را در محیط های B2C و B2B بررسی می کند، اعمال کنید.
چرا این دوره را انتخاب کنید؟
این فقط یک دوره آموزشی نیست – توسط پروفسور دکتر ماریو بوسلاو، متخصص برجسته در زمینه مهندسی مدل کسب و کار طراحی شده است و به گونه ای طراحی شده است که درک قوی از نوآوری مدرن و اصول تحول دیجیتال را به شما ارائه دهد. شما بینش واقعی در مورد مدیریت مدل های کسب و کار دیجیتال به دست خواهید آورد و در پیمایش پیچیدگی های بازارهای بین المللی ماهر خواهید شد.
ساختار دوره:
این دوره با مبانی مدیریت نوآوری آغاز می شود و به مفاهیم اساسی، ریشه ها، انواع و وظایف اساسی می پردازد. از آنجا، مدلهای استاندارد و رویکردهای مدرن برای نوآوری، بررسی مدیریت پروژه، تفکر طراحی و نقش تیمهای چند رشتهای را بررسی خواهید کرد.
سپس، این دوره تمرکز خود را به مدلهای کسبوکار در عصر دیجیتال تغییر میدهد و تکامل، عوامل موفقیت و تغییرات ناشی از روندهای دیجیتال را بررسی میکند. شما عمیقاً در عناصر اساسی این مدلها، مانند پیشنهادهای ارزشی و ساختارهای درآمد، و اینکه چگونه فناوریهای نوظهور فرصتهای جدید را فراهم میکنند، کاوش خواهید کرد.
بخش آخر دوره ابزارها و چارچوب های حیاتی مانند بوم مدل کسب و کار و کاربرد آنها در سناریوهای دنیای واقعی را معرفی می کند. توجه به الگوهای مدل کسبوکار دیجیتال و مدلهای کسبوکار پلتفرم، با تأکید بر اجرای استراتژیک و عوامل موفقیت معطوف خواهد شد.
مطالعات موردی در دنیای واقعی:
از مثالهای عملی که فرصتها و چالشهای مدیریت نوآوری و مدلهای کسبوکار دیجیتال را در مناظر اقتصادی متنوع نشان میدهند، بهرهمند شوید. برای درک بهتر پویایی جهانی مدیریت کسب و کار دیجیتال، موفقیت ها و مشکلات شرکت های واقعی را تجزیه و تحلیل کنید.
دوره Master Class Innovation Management & Digital Business Models برای چه کسانی است؟
مبتکران مشتاق: افرادی که به دنبال غواصی در دنیای نوآوری و استراتژی های کسب و کار دیجیتال هستند.
حرفه ای های تجاری: مدیران و مدیران اجرایی با هدف ادغام تحول دیجیتال و نوآوری در سازمان های خود.
کارآفرینان و استارتآپها: بنیانگذاران و اعضای تیمی که میخواهند مدلهای کسبوکار خود را ایجاد، اصلاح و نوآوری کنند.
برنامه ریزان بازاریابی و استراتژی: افراد حرفه ای که وظیفه توسعه و اجرای طرح های تجاری استراتژیک را دارند.
دانشآموزان و دانشگاهیان: افرادی که در زمینههای تجاری، فناوری یا زمینههای مرتبط تحصیل میکنند و به دنبال افزایش دانش و مهارتهای عملی خود هستند.
علاقه مندان به فناوری: هر کسی که علاقه مند به درک و استفاده از آخرین روندهای فناوری مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، و رایانش ابری است.
الزامات
درک اولیه مفاهیم کسب و کار: آشنایی با اصول پایه مدیریت کسب و کار مفید خواهد بود.
علاقه به نوآوری و فناوری: علاقه شدید به مدیریت نوآوری و تحول دیجیتال.
بدون نیاز به ابزار خاصی: این دوره تمام مواد و چارچوب های لازم را ارائه می دهد.
مناسب برای همه سطوح: چه مبتدی باشید و چه تجربه داشته باشید، این دوره برای پاسخگویی به سطوح مختلف دانش طراحی شده است.