Skillshare Product Analytics Essentials 3 Reports to Drive Impact Learn with Mixpanel
بیاموزید که چگونه یک استراتژی تجزیه و تحلیل هوشمندانه و عمدی برای برنامه یا وب سایت خود ایجاد کنید. تجزیه و تحلیل محصول به شما کمک می کند تا درک کنید که کاربران چگونه با محصولات شما می سازند. هنگامی که اطلاعات موجود در محصول خود را درک می کنید ، می توانید فرضیه های آگاهانه ای ایجاد کنید ، کاربران خود را بهتر بشناسید و تغییرات را برای بهبود تجارت خود اولویت بندی کنید.در این کلاس مقدماتی ، ورونیکا روند گام به گام خود را برای استفاده از تجزیه و تحلیل محصول برای به دست آوردن بینش های خاص و عملی به اشتراک می گذارد و بر روی 3 گزارش تمرکز می کند که پتانسیل استراتژیک و تحلیلی شما را باز می کند. وقت آن است که قفل توانایی تفکر استراتژیک در مورد محصول خود ، تصمیم گیری آگاهانه و تأثیرگذاری را با نتایج ملموس باز کنید.
- آنچه یاد خواهید گرفت :
- برای درک روندهای رفتاری ، کاربران را به گروه تقسیم کنید
- تجزیه و تحلیل کاربران بار اول و تکرار برای بهبود حفظ کلی
- برای بهبود نرخ تبدیل ، نقاط افتادن کاربر را شناسایی کنید
- این کلاس برای تمام سطوح مهارت طراحی شده است. شما ممکن است یک مدیر محصول باشید که قصد دارد مهارت های تحلیلی خود را
- تقویت کند ، یک کارآفرینی که به دنبال بهبود برنامه شما است یا یک مدیر بازاریابی است که وظیفه تنظیم دقیق وب سایت شما را بر عهده
- دارد. اگر آماده رفتن به داده های محصول خود هستید ، این کلاس مناسب شما است.