Udemy Character Rigging For Complete Beginners in 2020
اصول و مفاهیم اصلی Character Rigging و 3D Rigging را از طریق آموزش های ویدئویی ارائه شده بیاموزید. به دنیای طراحی انیمیشن سه بعدی ، Rigging در شخصیت ها و به طور کلی طرحی 3D علاقه دارید اما نمی دانید چگونه و از کجا شروع کنید؟ پس این دوره برای شما مناسب است. نام من Anass Cherkaoui است و بسیار خوشحال خواهم شد که به شما کمک کنم و قدم به قدم شما را به سرگرم کننده ترین زمینه در جهان برسانم. با هر درس از طریق چند مثال عملی اصطلاحات و تعاریف اساسی لازم برای درک 3D Rigging را کشف خواهید کرد. همچنین شما با نکات و تکنیک های مفیدی روبرو خواهید شد که به شما کمک می کند دانش را بسازید و با Rigging 3D سریع شروع کنید.
دوره آموزشی Udemy Character Rigging For Complete Beginners in 2020
پر از سرگرمی و هیجان است و در عین حال محتوایی با کیفیت بالا ارائه می دهد که علاوه بر Autodesk 3ds Max برای هر نرم افزار سه بعدی دیگری نیز قابل استفاده است. دوره آموزشی Character Rigging For Complete Beginners in 2020 مجموعه ای از پرونده های تمرینی را ارائه می دهد ، بنابراین نه تنها یک پایه محکم درباره 3D Rigging ایجاد خواهید کرد ، بلکه همچنین می توانید آنچه را که با استفاده از این فایل های تمرینی بدست آورده اید عملی کنید تا بتوانید بیشترین بهره را ببریدو به عنوان هدیه ای از طرف من به شما ، من یک فصل جایزه را ارائه می دهم که با استفاده از یک مثال واقعی از یک عکس متحرک سه بعدی و اینکه چگونه می توانید آنچه را که از طریق برخی از دوره های پیشنهادی به دست آورده اید ، تهیه کنید.
- آنچه در دوره آموزشی Character Rigging For Complete Beginners in 2020 خواهید آموخت :
- ابتدایی ترین شکل Rigging 3D را که پیوند دادن یا والدین است ، پوشش دهید.
- چگونه می توان نقطه محوری یک شی را اصلاح کرد.
- درباره گروه ها و نحوه استفاده از آنها بیاموزید.
- اشیا B استخوانی ، اینکه چه هستند و چرا بسیار مفید هستند.
- روند پوست اندازی و چگونگی ویرایش تغییر شکل های پوست.
- این دوره آموزشی برای چه کسانی است :
- هرکسی به طور کلی به انیمیشن سه بعدی و Character Rigging علاقه مند باشد.
- این دوره برای هرکسی است که می خواهد 3D Rigging را یاد بگیرد اما نمی داند از کجا شروع کند ، مفید می باشد.
- برای مبتدیان کامل با تجربه صفر مناسب است.
- همچنین می تواند توسط افراد متوسط به عنوان ارجاع به مفاهیم 3D Rigging استفاده شود.
- What you’ll learn
- Cover the most basic form of 3D Rigging which is linking or parenting.
- How to modify the pivot point of an object.
- Learn about groups and how to utilize them.
- Bone objects, what they are and why they are so useful.
- The benefits of working with inverse kinematics. and apply that to our arm rig project.
- Work with control objects and constraints to finish our arm rig
- The skinning process and how we can edit skin deformations
- Requirements
- A computer
- Any version of 3ds Max
- Exercise files are provided
- Prior knowledge is not needed
- Motivation to learn 😉