دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود شبیه ساز گیتار آکوستیک همراه با کاملترین سمپل ها

مجموعه ای قدرتمند از شبیه ساز گیتار آکوستیک همراه با کاملترین سمپل ها که یک پک حرفه ای برای آهنگسازان و نوازندگان می باشد . Prominy Hummingbird Acoustic Guitar صدایی مجازی فوق العاده واقعی گیتار آکوستیک را دارا می باشد . و شما را برای نوشتن و ایجاد آهنگ های گیتار آکوستیک قدرتمند و طبیعی کمک می کند که تقلید واقعی بازی گیتار آکوستیک می باشد . گیتار آکوستیک گیتاری است که وسیله‌ ای جز بدنه آن صدای سیم‌ها را تقویت نمی‌کند ، صدای سیم‌ها تنها در بدنهٔ چوبی توخالی آن تقویت می‌شود و به گوش می‌رسد ، این نوع از گیتار معمولاً شش سیم فلزی دارند که ضخامت آن‌ها از زیرترین سیم تا بم‌ترین سیم به طور معمول بین 13 تا 56 هزارم اینچ می‌باشد . بدنه از اتصال صفحه چوبی پشتی ، صفحه چوبی جلویی و دو قسمت چوبی انحنادار کناری ساخته می‌شود ، که صفحهٔ بالایی معمولاً دارای سوراخ یا سوراخ‌ های بزرگی است که به واسطه شکل و محل قرار گرفتنشان می‌توانند ویژگی‌های آکوستیکی خاصی به ساز بدهند . Prominy Hummingbird با استفاده از فشرده سازی lossless فشرده سازی نمونه ، NCW با رمزگذاری زمان واقعی است . اندازه داده ها پس از نصب و راه اندازی حدود 40.3 GB است که برابر 80 گیگابایت از فایل های wav می باشد . با Hummingbird SPI شما می توانید فوق العاده واقع گرایانه عملکرد گیتار آکوستیک در زمان واقعی را اجرا کنید . شما می توانید از تکنیک های مختلف برای اجرا کردن اثر خود استفاده کنید و  فورا بدون توقف عملکرد خود دسترسی و ایجاد متقاعد آهنگ گیتار را ایجاد نمایید . در آکورد واقعی تنها توجه داشته باشید ، شبیه سازی (minor 2nd, 2nd, minor 3rd, major 3rd, 4th, flat 5th, 5th, #5th, 6th, 7th, maj7th, octave), Sampled real chords (octave, major, minor, 7th, m7, maj7, add9, sus4, 9th, m7(9), maj7(9), dim7, aug, open / low chords, etc.), Emulated chords (major, minor, 7th, m7, maj7, add9, sus4, 7sus4, 9th, #9, m7(9), maj7(9), dim, dim7,m7-5, aug, open / low chords و … با یک ویرایشگر خاصی انجام می پذیرد . در Prominy Hummingbird Acoustic Guitar تمام ابزار می تواند به هر سوئیچ کلیدی اختصاص داده شود و شما می توانید خود نقشه کلید سوئیچ را ایجاد کنید . سوئیچ کلید دارای یک ویژگی به رسمیت شناختن وتر که شما را قادر به انتخاب یک ابزار وتر با تنها هدف قرار دادن یک کلید است که وتر اختصاص داده شده است ، بلکه با هدف قرار دادن یادداشت وتر در محدوده سوئیچ کلیدی است . به عبارت دیگر، شما لازم نیست که به حفظ سوئیچ کلیدی برای آلات وتر بپردازید ، فقط یادداشت وتر در محدوده کلید سوئیچ را نگه دارید و شما آماده برای بازی وتر هستید . Double-Tracking دو پیگیری یک تکنیک است که غالبا در آهنگ های گیتار ضبط استفاده می شود .  شما می توانید آن را به راحتی فقط با بارگذاری ابزار دو پیگیری تولید کنید . نمونه یکسان به طور همزمان در هر دو کانال ایفا کرده است .

 

Prominy.screenshot

 

ویژگی های شبیه ساز گیتار آکوستیک همراه با کاملترین سمپل ها :

–  زمان واقعی اجرا کردن باور نکردنی (سوپر عملکرد ابزار) Hummingbird SPI

Fretboard به مانیتور

– بیدرنگ لگاتو اسلاید / بیدرنگ چکش بر روی و نگه دار کردن

– ابزار هوشمند کلید سوئیچ با به رسمیت شناختن وتر

– آکورد واقعی نمونه ( تعداد گسترده ای از نمونه وتر «واقعی» ) octave, major, minor, 7th, m7, maj7, add9, sus4, 9th, m7(9), maj7(9), dim7, aug, open / low chords

– آکورد رئال شبیه سازی

– کاربر وتر

ضبط استریو واقعی ( نمونه های با استفاده سه میکروفون  د. یک جفت میکروفن دیافراگم کوچک برای ضبط استری و، و یک میکروفون دیافراگم بزرگ برای ضبط مونو . به عنوان یک گزینه استریو برای میکروفون دیافراگم بزرگ ، یک ساز دو پیگیری در دسترس است )

تعداد زیادی از نمونه های کوبه ای گیتار

– برنامه ریزی مضراب زدن کلید

آرپژ کلیدی

– Hummingbird SPI (سوپر عملکرد ابزار)

– دارای چیدن تحریری ، قطع و چیدن سر و صدا ،Gliss پایین ، هارمونی طبیعی ، سازهای کوبه ای ، اخم سر و صدا ،  انتخاب متوقف کردن سر و صدا ، FX ویژه و …

– Double-Tracking ( علاوه بر نمونه استریو ضبط که ضبط صدای استریو طبیعی ابزار دو پیگیری در دسترس به عنوان گزینه دیگری برای صدای استریو می باشد . )

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *