دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود برنامه کلین مستر Clean Master v7.4.9 برای اندروید

Clean Master

ابزاری است بسیار قدرتمند در زمینه ی افزایش سرعت و بهینه ساز گوشی های اندروید ، که کاربران با نصب این نرم افزار بر روی دیوایس های خود می توانند فضاهای اشغال شده از گوشی خود را شناسایی کنند و آن ها را ببندند . در نرم افزار Clean Master می توانید فایل های Temp و Cache را که در دیوایس شما استفاده ای ندارد و باعث اشغال کردن فضای مموری و گوشی می شود را حذف کنید . این نرم افزار بیش از 400 میلیون توسط کاربران مختلف دانلود شده است که می تواند نشان کارایی و عملکرد خوب نرم افزار Clean Master باشد و توسط آن می توانید روح تازه ای به گوشی اندرویدی خود ببخشید .

امروزه دغدغه بیشتر کاربران اندروید پایین آمدن عملکرد در دیوایس های خود است که این امر باعث اذیت آن ها می شود و نمی توانند با خیال راحت با گوشی یا تبلت خود کار کنند که شما با نصب کردن نرم افزار Clean Master بر روی دیوایس مورد نظر خود می توانید فایل های اضافی را بسته و برنامه ها ، بازی و فایل های دیگر را با سرعتی بالا اجرا کنید . این نرم افزار با حجم کمی که دارد می تواند کارایی های مهمی در گوشی و یا تبلت شما داشته باشد . نرم افزار Clean Master قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید 6.0 به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیارتان قرار داده ایم, امیدواریم مورد توجه همه شما کاربران قرار بگیرد .

ویژگی های نرم افزار Clean Master :

– امکان پاک کردن فضای اضافی از مموری دیوایس

– قابلیت حذف فایل ها Temp و Cache

– حذف پیامک های انتخابی

– حذف سریع و گروهی برنامه ها

– قابلیت بکاپ گیری

نام: Clean Master
حجم فایل: 23 مگابایت
شرکت سازنده: Cheetah Mobile
ورژن: v7.4.9
فرمت فایل: apk
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 2.3 به بالا

به روز رسانی :

1400/03/25 نسخه v7.4.9 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *