دانلود مجموعه پلاگین فتوشاپ Perfect Photo Suite 9.5.1.1646

نرم افزار Perfect Photo Suite مجموعه ای از 7 ابزار حرفه ای و هوشمند برای کار با تصویر می باشد . ابزار های مختلف و کاربردی ای که در این بسته وجود داراند به عکاسان و گرافیست ها اجازه می دهد تا کم و کاستی هایی که در برخی از قسمت های نرم افزار Photoshop دیده می شود را جبران نمایند . به عنوان مثال یکی از بخش هایی که در این نرم افزار وجود دارد قسمت Perfect Resize می باشد که به شما اجازه می دهد تصویر خود را برای کاغذ های مختلف آماده چاپ نمایید . یا بخش Perfect B&W که دارای افکت های مختلف برای سیاه و سفید کردن عکس شماست که به شما امکان می دهد بهترین نتیجه را از عکس خود بگیرید . این نرم افزار دارای رابط کاربری جداگانه می باشد همچنین به عنوان پلاگین نیز در نرم افزار فتوشاپ قابل استفاده می باشد . در ادامه این مطلب سعی داریم تمامی قسمت های این نرم افزار را معرفی نماییم .

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Perfect Photo Suite پرفکت فتو سویت

معرفی قسمت Perfect B&W :

با استفاده از ابزار های این بخش می توانید افکت های خارق العاده ای را بر روی عکس ها ایجاد کنید . B&W به معنی سیاه و سفید است و بهتر است بدانید Perfect Photo Suite تمامی افکت های مورد نیاز برای تبدیل کردن عکس شما به یک عکاس حرفه ای را داراست . این قسمت برای استفاده عکس های سینمایی نیز بسیار مناسب است بطوریکه می توانید به عکس خود افکت های مختلف سینمایی نیز بدهید .

Perfect.Photo.Siute.8.Effects.logo.www.Download.ir

معرفی قسمت Perfect Effects :

بیش از 1000 افکت مختلف در این بخش وجود دارد که با یک کلیک می توانید آن ها را بر روی عکس های خود اعمال کنید . این افکت ها به قدری خوب و عالی هستند که به عکس های شما روح می بخشند و باعث ایجاد عمق بیشتری در عکس می شوند .

Perfect.Photo.Siute.8.Enhance.logo.www.Download.ir

معرفی قسمت Perfect Enhance :

با استفاده از این قسمت می توانید رنگ و تنظیمات عکس را تا حد بالایی بهبود ببخشید . بطوریکه در تصویر مشاهده می کنید عکس قبل ار ادیت و بعد از ادیت اصلا با یکدیگر قابل مقایسه نیستند .

Perfect.Photo.Siute.8.Layers.logo.www.Download.ir

معرفی قسمت Perfect Layers :

این قسمت فوق العاده می تواند برایتان بسیار کاربردی و جالب باشد . شما می توانید با استفاده از ابزار های این قسمت یک شی یا شخص خاص را به نحو شگفت آوری حذف کنید .

Perfect.Photo.Siute.8.Mask.logo.www.Download.ir

معرفی قسمت Perfect Mask :

با استفاده از این قسمت می توانید ماسک هایی با کیفیت بسیار بالا تولید کنید . به عنوان مثال اگر شما یک عکس با پس زمینه نامناسب داشته باشید و بخواهید آنرا با پس زیمینه دلخواه خود جایگزین کنید بدون نیاز به انتخاب ناحیه پس زمینه می توانید این کار را انجام دهید .

Perfect.Photo.Siute.8.Portrait.logo.www.Download.ir

معرفی قسمت Perfect Portrait :

این بخش مخصوص روتوش صورت می باشد . توسط ابزار های این بخش می توانید انواع لک های صورت ، چین و چروک ، خال و … را برطرف نمایید . همچنین می توانید توسط این ابزار ها بافت های مختلف پوستی ایجاد نمایید همچنین حالت چشم ها را تنظیم و زیبا تر کنید .

Perfect.Photo.Siute.8.resize.logo.www.Download.ir

معرفی قسمت Perfect Resize :

تغییر اندازه عکس ها به سایز بزرگتر همیشه جزو بزرگترین مشکلاتی بوده که گرافیست ها و عکاسان با آن مواجه بوده اند . به گفته شرکت سازنده نرم افزار Perfect Photo Suite با اختیار داشتن این ابزار تا 1000 درصد عکس خود را بزرگ کنید بدون آنکه کیفیت آن کاهش یابد !

ویدیوی معرفی نرم افزار Perfect Photo Suite نسخه 9

به روز رسانی :

1394/10/15 نسخه جدید اضافه شد .
  • 15 replies
    1. ایلیا says:

      سلام
      مرسی بابت سایت فوق العاده ای که دارید.من دانلود کردم نسخه 9
      منو Help کجاست وقتی نرم افزار باز نمیشه؟

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        منظورتون از منوی Help چیه ؟ موقع اجرای نرم افزار مشکل دارید ؟ اگر اروری دریافت می کنید پرینت اسکرین ارسال کنید تا بررسی کنیم

        پاسخ دادن
    2. سعید says:

      درود برشما
      ورزن9 برنامه را دانلود کرده ام برنامه
      نصب میشه ولی نمتونم برنامه را اکتیو کنم
      از فایل راهنا نصب برنامه که به زبان لاتین بود سر در نیاوردم
      دوستان کمک
      باسپاس

      پاسخ دادن
      • Navid Sheybani says:

        سلام با استفاده از راهنمای نصب نرم افزار که در همین مطلب قرار داده شده اقدام به فعال سازی نمایید .

        پاسخ دادن
    3. رامین says:

      سلام ببخشید من یه هارد خریدم ولی وقتی می رم دیسک منیجمنت این پنجره رو نشون میده

      http://up.download.ir/di/L0J2/Capture.png
      بعدش نمی دونم چی کار کنم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *