دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Khan kluay 2 با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Khan kluay 2 با دوبله گلوری ، یک انیمیشن کارتونی در سبک درام ماجراجویی می باشد که در سال 2009 در کشور تایلند بوسیله Taweelap Srivuthivong ساخته شده است . داستان این فیلم دنباله ای بر قسمت اول انیمیشن کارتونی khan Kulay می باشد ، خان کولای یک فیلل آبی قدرتمند بود که از کودکی به دنبال هویت واقعی پدر خود بود و هنگامی که متوجه می شود پدرش یک فیل جنگی بوده است و در ارتش پادشاه خدمت می کرده است ، تصمیم می گیرد که به ارتش پادشاه ملحق شود .  پس از ماجراهای بسیاری که خان کولای از سر گزراند تا بتوان پدرش را بشناسد و به ارتش پادشاه Naresuan the Great ملحق شود کشور انها وارد جنگ با کشور Ayutthaya می شود ، در همین حین خان کولای متوجه می شود که برای خدمت در ارتش او مجبور به انجام فداکاری های بسیاری می باشد ، به همین دلیل او مابین دفاع از کشور و حمایت از خوانواده خود که برای او ارزش بسیاری دارد می ماند . انیمیشن کارتونی Khan kluay 2 برنده جوایز بسیاری شده است و یکی از بهترین انیمیشن های ساخته شده در کشور تایلند می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Khan kluay 2 با دوبله گلوری

The.Blue.Elephant.2.480.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.01.12_12.14.15]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – ماجراجویی

– کارگردان : Taweelap Srivuthivong

– شرکت سازنده : Taweelap Srivuthivong

– تهیه کننده : Burny Mattinson

– نویسنده : Rob Moreland

– صدا پیشگان : Nonzee Nimibutr – Uttaporn Teemakorn – Anne Thongprasom

– محصول کشور : انگلستان

– تاریخ انتشار : 9 اکتبر 2009

– مدت زمان : 95 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله شرکت گلوری

– کیفیت نمایش : 1080p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *