دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر 12is Better Than 6

بازی 12is Better Than 6 در سبک اکشن می باشد که توسط استودیوی مستقل Ink Stains Games ساخته شده و استودیوی Pinkapp Games این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . 12is Better Than 6 یک بازی تیراندازی از بالا به پایین است که دارای المان های مخفی کاری بوده و تم غرب وحشی دارد . حوادث در سال 1873 روایت شده که بی قانونی و ستم در آمریکای شمالی حکم فرما بود .

خلاصه داستان : سال 1873 است برده ای فرار کرده به آرامی در حال حرکت در میان بیابان ها می باشد و از سمت مکزیک به تگزاس می رود . هفت تیرش در دست و کلاهی لبه پهن اسپانیایی که از یک مرد مرده دزدیده در سر دارد . بازی 12is Better Than 6 دارای مکانیسم منحصر به فرد تیراندازی می باشد شما باید هفت تیر خود را قبل از تیراندازی هر فشنگ آماده کنید . تیراندازی در بازی همیشه شما را حواس جمع نگه می دارد زیرا کافی است یک حرکت اشتباه کرده و در یک لحظه همه چیز به هم می ریزد . تمام توانایی و رفلکس های شما تحت فشار قرار خواهد گرفت . گلوله ها کشنده خواهند بود و دشمنان شما قبل از تیراندازی 2 بار فکر نمی کنند و به ندرت پیش می آید که خطا بزنند . بازی 12is Better Than 6 توسط دست و با استفاده از قلم و کاغذ کشیده شده و جلوه های بصری به آن اضافه کرده اند . انتخاب روش بازی بر عهده ی شما خواهد بود نیازی نیست تا در همه جا از اسلحه استفاده کنید و می توانید بعضی اوقات با انجام کارهای مخفی کاری دشمنان خود را سوپرایز کنید . حتی قادر خواهید بود تا کل بازی را بدون جلب نظر به پایان ببرید .

مشخصات بازی :

نام بازی : 12is Better Than 6

نام بازی (فارسی) : 12 بهتر از 6 است

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Ink Stains Games

منتشر کننده : Pinkapp Games

سبک بازی : اکشن

حجم فایل : 177 مگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

  • 3 replies
    1. سهیل says:

      اقا این فایلتون مشکل اجرا داره!!
      خطای Error creating process میده
      لطفا بررسی کنید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *