دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر RISK The Game of Global Domination

بازی RISK The Game of Global Domination در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیوی Marmalade Game Studio ساخته شده و استودیوی Marmalade Technologies Ltd این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . این نسخه از بازی نسخه رسمی دیجیتالی می باشد از RISK می باشد یک بازی کلاسیک و استراتژی به صورت تخته ای که طرفداران خاص خود را داشته و موفقیت های بزرگی را با نسخه ی قبلی به دست آورده است .

توضیحات دیگر : بازی RISK The Game of Global Domination به صورت ویژه برای کامپیوترها و تبلت PC ساخته شده است . این بازی جز بازی های کلاسیک استراتژی طبقه بندی می شود تخته یا همان بورد بازی به صورت کاملا دیجیتالی رند شده , تاس های متحرک , کارت ها و ارتش آن مجدد بازسازی شده و به نحوی از بازی های تخته ای کلاسیک Hasbro الهام گرفته شده است شما قادر خواهید بود تا با 3 نفر از دوستان خود به صورت هم زمان آنلاین و یا آفلاین به رقابت بپردازید و یا با هوش مصنوعی در قسمت تک نفره به رقابت بپردازید . در بازی RISK The Game of Global Domination شاهد 5 سطح از AI Generals می باشیم که با توجه به روش بازی هر فرد می تواند متفاوت باشد .

مشخصات بازی :

نام بازی : RISK The Game of Global Domination

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Marmalade Game Studio

منتشر کننده : Marmalade Technologies Ltd

سبک بازی : استراتژیک

حجم فایل : 264 مگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

  • 10 replies
    1. میلاد محمدی says:

      آقا ما بازی رو اجرا میکنیم توی ویندوز7 ولی بازی علامتش رو میاره بعد بازی باز نمیشه

      پاسخ دادن
    2. وحید says:

      سلام میشه راهنمایی کنید چه طوری میشه با هوش مصنوعی بازی کرد ما که هر کاری می کنیم اختیار هر 4 تیم رو میده دست ما !!!!!!!!

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        وقتی که سرباز میاد بزن روش میشه شکل cpuبعدش اون بات بازی میتونی لولش هم مشخص کنی

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *