دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر River City Super Sports Challenge All Stars Special

بازی River City Super Sports Challenge All Stars Special در سبک اکشن , ورزشی می باشد که توسط استودیوی مستقل Arc System Works ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . اینجا چالش ورزشی River City است . قوانین راحت است شما باید بین 4 رویداد موجود در بازی نفر اول باشید . به همین سادگی ضربه زده و حریفان را از رده خارج کنید . شمشیرها و بمب های چوبی برای استفاده در دسترس هستند . یک چالش ورزشی بزرگ که در آن امکان وقوع هر اتفاقی هست .

خلاصه داستان : مسابقات عادی ورزشی در 4 رویداد مجزا به بازی River City Super Sports Challenge All Stars Special آورده شده است . این شرایط برای شما مهیا شده است تا با دیگران به رقابت بپردازید . می توانید با استفاده از سلاح و ابزاری خاص مسابقه را به سود خود پایان دهید . محتویات این بازی همانند نسخه ی PS3 ان بوده که مدت ها قبل منتشر شده است . شما در نقش فردی به نام Kunio به همراه دوستان جوانش می باشید از ویژگی های محتوای All Stars Special این است که شما می توانید کارکتر خود را طراحی کرده و آن را در مسابقات شرکت دهید . حتی می توانید یک تیم کامل ساخته و در رقابت های ورزشی شرکت نمایید .

مشخصات بازی :

نام بازی : River City Super Sports Challenge All Stars Special

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Arc System Works

منتشر کننده : Arc System Works

سبک بازی : اکشن , ورزشی

حجم فایل : 1.1 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *