دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Sylvia Favela 45 Day Pilates Meltdown

فیلم آموزشی Sylvia Favela 45 Day Pilates Meltdown در رابطه با نوع خاصی از تمرینات می باشد که Pilates نام دارد ، Pilates مجموعه ای از تمرینات است که معمولا بر روی توازن ، رشد و تکامل بدن از طریق قدرت ، انعطاف پذیری و هوشیاری متمرکز است . یکی از نکات جالب در مورد Pilates این است که این روش به طور اعجاب آوری بر روی گروه متفاوتی از افراد تست شده و پاسخگوی نیاز های آنها بوده است ،افرادی مانند ورزشکاران ، مادران جوان ، زنان باردار ، بیمارانی که احتیاج به فیزیوتراپی دارند و ورزشکاران نوپا همگی روش Pilates را امتحان کرده و به نتایج اعجاب انگیزی دست یافتند . فیلم آموزشی Sylvia Favela 45 Day Pilates Meltdown توسط Sylvia favela که یکی از مربیان حرفه ای در این زمینه است تولید شده است . این فیلم آموزشی تضمین می کند که بدون احتیاج به رفتن به باشگاه های گران قیمت و استخدام کردن مربیان پر هزینه در صورت انجام صحیح تمرینات در کنار احساس شادابی و سرزندگی به بدنی خوش اندام و متناسب دست یابید . با تهیه کردن این بسته شما می توانید با کمترین هزینه یکی از بهترین مربیان Pilates جهان را در کنار خود داشته باشید .

تصاویری از فیلم آموزشی Sylvia Favela 45 Day Pilates Meltdown

Foundation Phase Week 1 - Wednesday (Advanced).mp4_thumbs_[2014.11.02_15.59.16]

مشخصات دیگر فیلم آموزشی :

– ژانر : آموزشی

– مدرس : Sylvia favela

– پروژه تمرینی : دارد

– زبان فیلم : انگلیسی

– کیفیت پخش : 480p

– فرمت فایل : Mp4

– زیر نویس فارسی : ندارد

دانلود فیلم آموزشی Sylvia Favela 45 Day Pilates Meltdown با لینک مستقیم از دانلود فارسی

  • 4 replies
    1. sara says:

      سلام خسته نباشید
      متاسفانه در فروم موفق به ارسال نظر نشدم میخواستم درخواست کنم بیشتر آموزش از ورزش پیلاتس قرار بدید. با تشکر از سایت خوبتون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *