دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Udemy Juniper Network JNCIP BGP

این دوره باعث می شود موضوعات CCNA مانند مسیریابی و امنیت شبکه را به صورت کاملا ساده آموزش ببینید . دوره های سام بیش از 30,000 بار توسط دانش آموزان در سراسر جهان قرار گرفته شده است و می تواند کمک زیادی برای یادگیری و درک آموزش امنیت تجهیزات شبکه کند . اگر شما از افرادی هستید که دوست ندارید وقتتان تلف شود و سرعت یادگیری در حین آسان بودن افزایش یابد فیلم آموزشی Udemy Juniper Network JNCIP BGP می تواند به شما در این مورد کمک کند تا به راحتی به مسیریابی فن آوری و امنیت تجهیزات شبکه آشنا شوید . آموزش و یادگیری برای این مجموعه 10 ساعت می باشد ولی طراح این مجموعه بصورت فشرده در مدت زمان 2 ساعت توانسته به طور کامل و مفصل این مجموعه را توصیف کند تا بیننده از یادگیری خسته و صرف نظر نکند .

این فیلم آموزشی توسط یکی از کارشناس های باتجربه و باسابقه بنام Sam Fitzgerald که سبک تدریس آن بسیار سریع می باشد طراحی و ساخته شده و همکنون کمپانی Udemy این مجموعه را در اختیار همه کاربران قرار داده است . فیلم آموزشی Udemy Juniper Network JNCIP BGP شامل سرفصل هایی نظیر معرفی, پیکربندی BGP, فرآیند مسیریابی, یادگیری eBGP, روتر ID, پیشوندها, یادآور, مسیر رفلکتور, اتصالات برای تنظیم مجدد, هاپ قابل دسترسی, سفارشی کردن یک BGP, مسیر پیش فرض, درک بهتر Potpourri, نظارت و حفظ و غیره می باشد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزشی Udemy Juniper Network JNCIP BGP لذت ببرید .

 

مشخصات فیلم آموزشی Udemy Juniper Network JNCIP BGP :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Sam Fitzgerald

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Udemy Juniper Network JNCIP BGP :

– معرفی

– پیکربندی BGP

– فرآیند مسیریابی

– درک بهتر eBGP

– روتر ID

– پیشوندها

– یادآور

– مسیر رفلکتور

– اتصالات برای تنظیم مجدد

– هاپ قابل دسترسی

– سفارشی کردن یک BGP

– مسیر پیش فرض

– آموزش Potpourri

– نظارت و حفظ

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Udemy Juniper Network JNCIP BGP