دانلود نرم افزار Adobe Photoshop 2024 v25.5.1.408 Final ادوبی فتوشاپ 2024

نرم افزاری برای پردازش گرافیک شطرنجی است . برنامه فتوشاپ تعداد زیادی از فرمت های گرافیکی را پشتیبانی می کند همچنین فتوشاپ به شما اجازه می دهد تا برای ایجاد تصاویر و ویرایش از آن استفاده کنید. برای نحوه کار با تصاویر واقعی ، رنگ های تصاویر اسکن شده، رتوش ،تصحیح رنگ ، تحول نمودار ،تفکیک رنگ و … را به راحتی انجام خواهد داد تمام روش های گفته شده در بیت مپ در فتوشاپ 2024 موجود می باشد.

با توجه به وسعت برنامه فتوشاپ میتوان از سرعت و بهره وری بالا آن استفاده کرد و نسخه 64 بیتی آن سرعت چندین برابر را برای کاربران به ارمغان آورده است . در این نسخه از نرم افزار دانلود فتوشاپ تمام ابزارهای لازم برای اصلاح ، ویرایش ، آماده سازی تصاویر جهت چاپ با کیفیت بالا موجود است.

دانلود فتوشاپ

در این نسخه با دانلود فتوشاپ می توانید فایل های خود را بر روی چند کامپیوتر انتشار و مدیریت کنید و تمامی تنظیمات خود را بر روی تکنولوژی ابری شرکت ادوبی پیاده سازی نمایید . استفاده از هوش جدید مدرن ترین فناوری برای افزایش واضح تر شدن تصویر در فوتوشاپ می باشد.

این تجزیه و تحلیل تصویر به شما اجازه می دهد برای به حداکثر رساندن وضوح و کاهش نویز در تصویر استفاده کنید. افزایش نمونه برداری هوشمند در این نرم افزار باعث افزایش وضوح تصویر برای استفاده در چاپ و یا استفاده از  تصاویر به اندازه مختلف برای چاپ در اندازه های متفاوت است، این نمونه برداری به شما اجازه می دهد تا وضوح تصویر را برای چاپ بدون بهم ریختگی پیکسل انجام دهید.

دوربین جدید 8 برای پشتیبانی از لایه ها استفاده میشود. دوربین اولیه 8 به عنوان یک فیلتر برای لایه ها و فایل ها در فوتوشاپ و سپس ارتقا لایه و فایل های شما در خود نرم افزار در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از ویژگی های جدید بهینه سازی امکانات سه بعدی است که در این سری از محصولات adobe در داخل نرم افزار در آن گنجانده شده است .

در دانلود فتوشاپ می توانید شعاع گوشه های مستطیل را تغییر دهید و به طور دلخواه تنظیم کنید . این ویژگی بیشتر در زمینه طراحی صفحات وب استفاده می شود . امکان استفاده از خطوط و اشکال مختلف در این نرم افزار باعث می شود تا همزمان فقط با درگ کردن موس در حالت فیلتر از آن ها استفاده کنید .

نقاشی اشیا سه بعدی و استفاده از بافت ها برای ایجاد نقشه های تا 100 برابر سریعتر میتواند تصاویر سه بعدی خیره کننده ای ایجاد کند. سبک فونت در این نرم افزار باعث می شود شما دیگر طراحی فونت را کنار گذاشته و با توجه به جمع آوری فونت ها در نرم افزار از آن ها استفاده کنید. هنگام ایجاد یک کد طراحی وب سایت به صورت دستی شما می توانید عناصری مانند گوشه های گرد و یا رنگ مربوط به متن اصلی را ایجاد کنید.






دنیای خلاق در فتوشاپ اجرا می شود. میلیون ها طراح، عکاس و هنرمند در سراسر جهان از دانلود فتوشاپ استفاده می کنند تا غیرممکن ها را ممکن کنند. این  نرم افزار ساخته شده است تا هر کسی که بتواند هر چیزی را طراحی کند. از پوستر گرفته تا بسته بندی، بنرهای اولیه تا وب سایت های زیبا، لوگوهای فراموش نشدنی تا نمادهای چشم نواز، فتوشاپ دنیای خلاق را در حرکت نگه می دارد. با ابزارهای بصری و قالب‌های آسان برای استفاده، حتی مبتدیان می‌توانند چیزی شگفت‌انگیز بسازند.

ویژگی‌های Adobe Photoshop 2024 به فارسی:

ویژگی‌های Adobe Photoshop 2024

  • ابزار فریم برای ماسک‌زدایی آسان
  • پرکردن محتوا بازطراحی شده
  • حالت لغو چندگانه جدید
  • بهبودهای قابلیت استفاده
  • تغییر اندازه به صورت تناسبی به صورت پیشفرض
  • جلوگیری از جابجایی تصادفی پنل با قفل فضای کاری
  • پیش‌نمایش زنده
  • حالت ترکیب حالت تقارن چرخ رنگ برای انتخاب رنگ‌ها
  • بهبود یادگیری درون برنامه‌ای
  • ترجیحات برای افزایش اندازه رابط کاربری
  • پشتیبانی از اسکریپت‌های جنوب‌شرقی آسیا
  • موتور ترکیب‌بندی مدرن‌شده

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop 2024 v25.1.0.120 Final

دانلود فتوشاپ. نرم افزار فتوشاپ Photoshop برای کامپیوتر به همراه تمام نسخه ها-تمام ابزارهای لازم برای اصلاح ، ویرایش ، آماده سازی تصاویر جهت چاپ با کیفیت بالا

امتیازدهی ویرایشگر:
4.8
نام: Adobe Photoshop 2024
حجم فایل: 5.4 گیگابایت
شرکت سازنده: Adobe
تاریخ انتشار: 2024
ورژن: 2024 v25.5.1.408
نسخه: 32 و 64 بیتی
آپدیت: 16 اسفند 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/12/16 نسخه Adobe Photoshop 2024 2024 v25.5.1.408 اضافه شد.
  • 480 replies
    1. سما says:

      من هر نسخه ای از فوتوشاپ که نصب میکنم وقتی میخوام از Generative tools استفاده کنم خطای زیر رو میده
      you no longer have access to a violation of our terms of use
      ایمیل جدید درست میکنم، تمامی نرم افزارهای Adobe رو پاک میکنم و مجددا نصب میکنم باز فایده ای نداره، لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ دادن
      • آ says:

        در حال حاضر فقط نسخه های خریداری شده میتونن از generative fill استفاده کنند و برای بقیه این امکان بلوکه شده.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *