دانلود نرم افزار Rosetta Stone TOTALe 5.0.37 همراه با تمامی زبان ها

نرم افزار Rosetta Stone معروفترین نرم افزار آموزش زبان در سراسر جهان می باشد که به ارائه ی بسته های آموزشی برای تدریس 30 زبان زنده ی جهان می پردازد . نرم افزار Rosetta Stone با استفاده از تکنولوزی چند رسانه ای (استفاده از تصویر، متن و صدا) و همچنین سخت تر کردن تمرینات در حین پیشرفت دانشجو روشی جدید را برای آموزش لغت و دستور زبان بدون استفاده از ترجمه کردن عرضه کرد . به این نوع روش تدریس، روش غوطه وری پویا گفته می شود . به گفته مدیران این کمپانی، این نوع روش تدریس همان روشی است که فرد زبان مادری خود را یاد می گیرد . در این متد درسی هیچ گونه ترجمه ای صورت نمی گیرد پس در نتیجه در این روش درسی، هیچ توضیح اضافی در رابطه با دستور زبان گفته نمی شود و هیچ لیست لغتی برای حفظ کردن وجود ندارد . طراحان نرم افزار آموزش زبان رزتا استون بر این باور هستند که یادگیری یک زبان باید سرگرم کننده، راحت و تاثیر گذار باشد . نرم افزار Rosetta Stone تا کنون میلیون ها کاربر از بیش از 150 کشور جهان داشته است .

سطح بندی های نرم افزار Rosetta Stone :

تمامی زبان های موجود در نرم افزار Rosetta Stone معمولا دارای 3 سطح هستند به جز زبان های پر کاربرد جهان مانند انگلیسی، فرانسوی و آلمانی که دارای 5 سطح می باشند . معمولا هر سطح شامل 8 یونیت است که به آموزش و تقویت Grammar, Listening, Reading, Speaking,Writing و Vocabulary زبان آموزان میپردازد .

– سطح 1 شامل 8 یونیت است که برای آموزش زبان از لغات ساده ای مانند “boy”, “girl”, “man” شروع می کند و همچنین به آموزش ترتیبی اعداد، زمان های گذشته و آینده افعال می پردازد . در سطح 1، یک یونیت برای یادگیری جهت ها و یافتن آدرس اختصاص داده شده است . در مجموع سطح 1 شامل 92 درس می باشد .

– سطح 2 به این گونه است حول محور موضوع خاصی می چرخد مانند مدرسه، طبیعت، اتومبیل و … و به یاد دادن مسائل مربوط به آنها می پردازد . همچنین به در این سطح، نکات گرامری نسبتا پیشرفته ای همرا با سوژه های خاصی مانند بانک، مسافرت و خرید آموزش داده می شود . در این سطح برای یادگیری بهتر مفاهیم توسط زبان آموزان از فیلم ها و انیمیشن های کوتاهی همراه با زیرنویس استفاده شده است . در مجموع سطح 2 شامل 118 درس می باشد.

– سطح 3 شامل ویدیوهایی با مدت زمان بیشتر و متون طولانی تر برای گسترش سطح یادگیری زبان آموزان است.

ویژگی های نرم افزار Rosetta Stone : 

– آشنایی با گرامر زبان مورد یادگیری

– آشنایی با لغات زبان مورد نظر و یادگیری نحوه ی استفاده از آنها

– آشنایی با فرهنگ مردمی زبان مورد نظر

– یادگیری خواندن و نوشتن زبان جدید

– گرفتن آرمونی کوچک در پایان هر بخش آموزشی

– آموزش نخوه ی خرید کردن و سفارش دادن غذا در رستوران و …

– داشتن تمارینی هوشمند و چند رسانه ای

– و …

مجموعه ای که هم اکنون مشاهده می فرمایید شامل نرم افزار Rosetta Stone برای سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش می باشد . تمامی سطوح 24 زبان ارائه شده برای نرم افزار Rosetta Stone جهت سهولت شما عزیزان در این مجموعه ی بی نظیر آموزشی گرد آوری شده است . امیدواریم که از دانلود این بسته ی آموزشی زبان لذت ببرید . در زیر می توانید فهرستی از ربان های موجود در این بسته را مشاهده نمایید :

– Arabic عربی

– (Chinese (Mandarin چینی

– Dutch هلندی

– (English (American انگلیسی (با لهجه ی آمریکایی)

– (English (British انگلیسی (با لهجه ی انگلیسی)

– (Filipino (Tagalog فیلیپینی

– French فرانسوی

– German آلمانی

– Greek یونانی

– Hebrew عبری

– Hindi هندی

– Irish ایرلندی

– Italian ایتالیایی

– Japanese ژاپنی

– Korean کره ای

– Latin لاتین

– Persian فارسی

– Polish لهستانی

– (Portuguese (Brazil پرتغالی (برزیلی)

– Russian روسی

– (Spanish (Latin America اسپانیولی (با لهجه ی آمریکای جنوبی)

– (Spanish (Spain اسپانیولی (با لهجه ی اسپانیایی)

– Swedish سوئدی

– Turkish ترکی

فیلم راهنمای نصب نرم افزار همراه با زبان ها

به روز رسانی :

1398/09/22 نسخه Rosetta Stone TOTALe 5.0.37.43113 اضافه شد .
  • 407 replies
    1. Faride says:

      مشکل دانلودم حل شد. با فایرفاکس لینک دانلود نشون داده نمیشد و با کروم برای چند لحظه نشون داده میشه که تونستم دانلود کنم.
      خواستم ازتون تشکر کنم چون با راهنمایی شما بالاخره تونستم دروسی که دانلود کردم رو فعال کنم و روش کار کنم. توضیحات و فایل های کرک سایت هایی دیگه برای من جواب نمیداد.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *