دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب از جهان تا ابدیت

کتاب از جهان تا ابدیت توسط موريس مترلينگ نوشته شده است . موريس مترلينگ (1862-1949) دانشمند، شاعر، نویسنده، درام نویس و متفكر نامدار بلژيكي است که آثار علمي، ادبي، عرفاني و داستانی فراوانی از وی برجای مانده است. مترلینگ کار نویسندگی را از سال 1889 آغاز نمود و قبل از آن تنها به عنوان نمایشنامه نویس شناخته می شد. اقامت وی در سال ۱۸۹۶ در پاریس موجب شد تا تحت تاثیر آثار بزرگان مکتب سمبولیسم قرار گیرد. موریس مترلینگ که به ” شکسپیر بلژیک” شهرت یافته بود، در سال 1911 موفق به دریافت جایزه ادبی نوبل گردید و طی سال های بعد نیز دو جایزه ادبیات نمایشی «فرهنگستان زبان و ادبیات فرانسه» به وی تعلق گرفت.

آثار وی که شهرت جهاني پيدا كردند، در طی دهه های آغازین دوره معاصر جايگاه خاصي در ایران یافتند، به گونه ای كه در فهرست كتاب‌هاي چاپي فارسي تا پایان سال 1345 بيش از سي اثر از وي ثبت شده است. کتاب از جهان تا ابدیت که توسط عنایت الله شکیباپور ( 1286-1363) به زبان فارسی ترجمه شده است، شامل اندیشه های فکری و فلسفی مترلینگ در خصوص هستی است و عناوین بخش های مختلف آن عبارت است از: سکوت، بهشت برای همه، اسرار عشق، دو درخت برای بهشت، در اطراف مرگ ملکه استرید.

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : از جهان تا ابدیت

– نویسنده : موريس مترلينگ

– مترجم : عنایت الله شکیباپور

– تعداد صفحه : 178

– فرمت : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب از جهان تا ابدیت

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *