دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلودفیلم مستند 2017 Big Time

timeBjarke Ingels به عنوان یک مرد جوان رویای ایجاد کارتون را آغاز کرد. در حال حاضر، او توسط “وال استریت ژورنال” و یکی از 100 نفوذ ترین افراد در این سیاره به نام “یکی از بزرگترین نوآوران معماری” توسط مجله TIME نامگذاری شده است. BIG TIME در طی 7 سال (2009-2016) به دنبال بجارک می باشد، در حالی که تلاش می کند بزرگترین پروژه خود را تا کنون به پایان برساند. ما اجازه می دهیم به فرایندهای خلاقانه Bjarke و همچنین مصالح بی پایان که کار او مستلزم است، و ما در کنار زمانی که زندگی شخصی او شروع به فشار بر او نیز، اجازه دهید. علاوه بر معماری معروف جدید VIA 57 West (625 West 57th Street)، شرکت Bjarke Ingels Bjarke Ingels Group (BIG) به طراحی و ساخت یکی از آسمان خراش ها که دو مرکز تجارت جهانی در منهتن را جایگزین می کند، داده شد. در حالی که Bjarke این ساختمان ها را ایجاد می کند که خط افق نیویورک را تغییر می دهد، او با مسائل مرتبط با سلامت روبه رو است. این فیلم به دنبال معمار نوآور و بلند پروازانه دانمارکی است که کل دنیا به عنوان یک نابغه جشن می گیرد.

Big Time.2017.www.download.ir

محصول 2017 کمپانی Sonntag Pictures به کارگردانی Kaspar Astrup Schröder ساخت کشور دانمارک که با بودجه 7 هزار دلاری ساحته شده است.مستندی زیبا که با دو زبان انگلیسی و دانمارکی در تاریخ 3 May 2017 منتشر گردیده است.

اطلاعات فیلم مستند Big Time 2017 :

+ کارگردان : Kaspar Astrup Schröder

+ نویسنده : —

+ ستارگان : Bjarke Ingels

+ محصول کمپانی :  Sonntag Pictures

+ ساخت کشور : Denmark

+ زبان : English | Danish

+ ژانر : Documentary

+ مدت زمان : 1 ساعت و 33 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 6.3/10

Big Time 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *