دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزارAdobe Camera Raw v15.1 ویرایش تصاویر با فرمت Raw

Adobe Camera Raw CC

ابزاری کاربردی برای ادیت عکس های خام می باشد . دوریبن های دیجیتال حرفه ای امروزه دارای قابلیتی هستند که می تواند عکس ها را به صورت خام گرفته و سپس تمامی تغییرات مورد نظر را از طریق نرم افزار های مرتبط بر روی عکس انجام دهند . این فرمت که قالبا در اکثر دوربین ها با فرمت Raw ارائه می شود دارای حجم بالاتری نسبت به فایل های Jpg است . نرم افزار های متعددی برای کار بر روی فایل های خام عرضه شده است اما می توان گفت کامل ترین و بهترین آن ها نرم افزار Adobe Camera Raw می باشد .

در نسخه جدید نرم افزار تعداد دوربین های بیشتری به هسته نرم افزار اضافه شده اند و پشتیبانی از نسخه های جدید فتوشاپ سی سی در دستور کار برنامه نویسان قرار گرفته است . نرم افزار Adobe Camera Raw از طریق نرم افزار فتوشاپ انجام وظیفه می کند و کاربران ابتدا باید بسته دانلود شده را روی یک نسخه کرک شده از فتوشاپ نصب نمایند . پس از نصب فرمت های Raw را می توان در نرم افزار فتوشاپ توسط رابط کاربری نرم افزار Adobe Camera Raw باز کرد .

نرم افزار Adobe Camera Raw دارای امکانات زیادی از جمله سری کاملی از ابزار ها برای انتخاب رنگ مورد نظر ، سایه ها ، White Balance ، ماسک ها ، Selection ها و … می باشد . نرم افزار Adobe Camera Raw دارای یک Histogram قوی می باشد که می تواند تغییرات رنگی را در قالب یک نمودار رنگ بندی شده به نمایش درآورد .

نام: Adobe Camera Raw CC
شرکت سازنده: Adobe
تاریخ انتشار: 2022
ورژن: v15.1
نسخه: 64 بیتی
آپدیت: 21 آذر 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe - dmg
پلتفرم: ویندوز - مک
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/09/21 نسخه Adobe Camera Raw v15.1 اضافه شد .
  • 7 replies
    1. mehrdad says:

      این برنامم مشکل داره برای نصب اصلا نمینویسه که تو چه درایوی باید ثبتش کنی هیمنطور ی میره جلو رو CameraRaw_12_3 میزنم بعد install دیگه هیچی نمیاره مثل نصب های معمولی که درایو مشخص کنی اینچییزا خود به خود میزنه در حال نصب بعدم فنیش میزنی اصلا هیجای سیستم نیست حجموون همینطور نابود شد فقط

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        این نرم افزار روی فتوشاپ نصب میشه و به همین دلیل ازتون آدرس نخواسته . برای اجرا هم باید از داخل فتوشاپ اجرا بشه

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *