دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Mary and the Witch’s Flower 2017 با دوبله فارسی

داستان فیلم درباره Mary Smith دخترک نوجوان و کنجکاوی است که با خاله Charlotte خود زندگی میکند.پدر و مادرش غرق در انجام پروژهای کاری خود هستند.در آخرین هفته از تابستان،قبل از شروع مدرسه ها Mary بسیار خسته و کسل است به خاطر اینکه بسیاری از دوستانش از روستا خارج شده و به شهر برای تفریح رفته اند. خط اصلی انیمیشن زمانی آغاز میشود که او گربه خاکستری رنگ مرموزی را میبیند،آن را تا جنگل بسیار عجیبی می کشاند که در جنگل با گلی آبی رنک عجیب و غریب روبروی میشود که،درحال پرواز است. هر هفت سال یک بار شکوفه می دهد و بسیار ناچیز است که مانند یک جادوست. هیچ کدام از این اتفاق ها برای Mary اهمیت ندارد تا زمانی که گل آبی به او قدرتی باور نکردنی به او می دهد و او را وارد دنیایی دیگر میکند … .

1

محصول کمپانی ژاپنی مشهور در زمینه انیمیشن های فانتزی ، Toho که با بودجه 28 میلیون دلار ساخته شده و برگرفته از کتاب داستان The Little Broomstick نوشته  Mary Stewart است.یکی از نقاط قوت این انیمیشن سینمایی موزیک بسیار زیبای آن است که اثر  Takatsugu Muramatsu ژاپنی است. در حال حاظر انیمیشن Mary and the Witch’s Flower 2017 در box office 2017 کشور ژاپن در جایگاه هفتم ، با فروش 28.7 میلیون دلار قرار دارد.

اطلاعات انیمیشن  Mary and the Witch’s Flower 2017 :

کارگردان : Hiromasa Yonebayashi

بازیگران : Ruby Barnhill,Kate Winslet,Jim Broadbent, Teresa Gallagher,Ewen Bremner,Rasmus Hardiker,Morwenna Banks,Lynda Baron

کمپانی سازنده : Studio Ponoc, Toho

+ ساخت کشور : japan

+ تاریخ انتشار : July 8, 2017

+ مدت زمان : 1 ساعت و 43 دقیقه

+ زبان : انگلیسی –  ژاپنی

+ نمرات : 6.8/10 IMDb 6.7/10 — Letter Boxd

Mary and the Witch’s Flower 2017

به روز رسانی :

1397/08/08 دوبله فارسی اضافه شد
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *