دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی مک Planescape Torment

بازی مک Planescape Torment یکی از بازی های سبک نقش آفرینی است که توسط Black Isle Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Interplay Entertainment برای سیستم عامل مکینتاش به بازار عرضه شده است . این بازی بیشتر حول داستان بوده و مبارزات تن به تن زیاد در آن به چشم نمی خورد .

خلاصه داستان : بازی داستان شخصی بی نام و جاودان را روایت می کند . بازی بیشترین تمرکز خود را بر قهرمان داستان و سفرهای او به شهرهای مختلف برای به خاطر آوردن گذشته اش , معطوف کرده است . در طول مسیر با شخصیت های مختلفی روبرو می شوید که به شما برای پی بردن به اسرار موجود در بازی کمک می کنند . در زمان انتشار , گیمرها استقبال خوبی از این بازی نکردند اما توانست توجه بسیای از منتقدان را به خود جلب کند و به عنوان یک بازی کلاسیک شناخته شود . گرافیک ساده , فضایی تاریک و وحشت آور , وجود معماهای مبهم , شخصیت های منحصر به فرد و موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های این بازی است . این بازی در سال 1999 توانست عنوان بهترین بازی نقش آفرینی را از طرف انجمن روزنامه نگاران بازی های ویدئویی کسب کند . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Planescape Torment :

نام بازی : Planescape Torment

پلتفرم : MAC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Black Isle Studios

منتشر کننده : Interplay Entertainment

سبک بازی :

رده سنی : +12

نوع فایل : DMG

پیوند : GOG

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *