دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی واقعیت مجازی Vacation Simulator نسخه Portable

Vacation Simulator

بازی شبیه‌ساز و ماجرایی بسیار جذابی است که توسط توسعه‌دهندگان عنوان مشهور Job Simulator طراحی و منتشرشده است. بازی در فضایی فانتزی و دنیایی بین انسان و روبات صورت می‌پذیرد. بازی در حدود سال 2060 میلادی روایت می‌شود. در این برهه از زمان زندگی انسان‌ها کاملاً ماشینی شده و اکثر وظایف و شغل‌ها به ربات‌ها واگذارشده است. ربات‌ها در این دوره حتی کوچک‌ترین بخش‌های زندگی انسان مانند لیست کردن اتفاقات و تأمین امنیت را نیز انجام می‌دهند. آن‌ها درعین‌حال که بسیار کاربردی هستند هوشمند نیز هستند و قصد دارند در ابعاد مختلف زندگی انسان دخل و تصرف داشته باشند.

بازی Vacation Simulator

دنباله‌ای برای بازی Job Simulator است و داستان آن را از جایی که رهاشده بود ادامه می‌دهد. در قسمت قبلی ربات‌ها به دنبال این بودند تا با شغل‌ها و شیوه عملکرد آن‌ها آشنا شوند و چالش اصلی آن‌ها کمک به انسان‌ها برای به انجام رساندن وظایفشان بود اما در این قسمت پا را فراتر گذاشته‌اند و قصد دارند شیوه تفریح کردن را پا به‌پای انسان‌ها فرابگیرند و در همین راستا ماجراجویی‌های جذاب و به‌نوعی عجیب‌وغریبی را آغاز می‌کنند. هدف نهایی آن‌ها این است که بفهمند آیا انسان‌ها می‌توانند غیر از شغل‌ها و روزمرگی‌های خسته‌کننده کار دیگری نیز انجام دهند؟ داستان بازی در جزیره‌ای به نام جزیره عشق‌وحال یا Vacation Island روایت می‌شود که در آن فقط باید تفریح و استراحت کرد و هیچ‌گونه شغل و فعالیت دیگری وجود ندارد. گیم پلی بازی بسیار رنگارنگ و وسوسه کننده است و در آن ربات‌هایی با شخصیت‌ها و ویژگی‌های مختلف وجود دارد. بازی Vacation Simulator از سیستم ارتقا و درخت مهارت نیز برخوردار است که در روند بازی می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

 

نام: Vacation Simulator
حجم فایل: 1 گیگابایت
شرکت سازنده: Owlchemy Labs
تاریخ انتشار: 2019
امتیاز استیم: 8
نسخه: Portable
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: کامپیوتر
سبک بازی: شبیه ساز - اکشن - ماجراجویی
منتشر کننده: Owlchemy Labs
رمز فایل: www.download.ir
  • 5 replies
    1. شهاب says:

      نیمدونم دارم درست میگم یا نه ولی من با کامپروتر بازی میکنم و بازی رو برای کامپیوتر میخاستم برای همین فک کنم اجرا نمیشه و برای واقعیت مجازیه ولی شما نوشتین پلتفرم کامپیوتر

      پاسخ دادن
      • محمدرضا says:

        بازی برای کامپیوتر و ویندوز هست و برای کسانی است که هدست های مخصوص واقعیت مجازی رو دارند.

        پاسخ دادن
    2. شهاب says:

      سلام من بازی رو دانلود کرد اکسترکت هم کردم ولی بازی رو باز میکنم صفحه سیاه میمونه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *