دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر 2064 Read Only Memories نسخه Tynisio

شما در شهر سانفرانسیسکوی مدرن زندگی می کنید ، شهری که تاکنون نظیر آن را در بازی دیگری ندیده اید ! تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده است که انسان ها شروع به اختراع چیزهایی کرده اند که روزی برایشان آرزو به شمار می رفته است . شما یک روزنامه نگار جوان می باشید که زندگی اش تبدیل به یک کابوس شده است ، مشغله کاری زیاد او  در کنار مشکلات شخصی اش باعث شد که او اقدام به خرید آخرین ربات همراه کند ، این سری ربات ها که ربات های هوشمند می باشند ، این ریات که تورینگ نام دارد به زودی تبدیل به بهترین دوست شما می شود در ادامه شما متوجه رازهای تاریکی در شهر می شوید که فقط با کمک تورینگ می توانستید از وجود آنها مطلع شوید . حال شما تنها شخصی می باشید که می توانید انسان ها را از راهی تاریک و سرنوشتی بدتر از مرگ نجات دهید .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای 2064 Read Only Memories یک بازی ماجراجویی می باشد که در سال 2015 توسط استودیوی بازی سازی MidBoss, LLC ساخته شده است . سازندگان در مراحل ساخت این بازی تمرکز اصلی خود را بر روی داستان گذاشته اند و می توان گفت که بازی رایانه ای 2064: Read Only Memories یک رمان تصویری می باشد که با داستانی زیبا و شخصیت پردازی بسیار باور پذیر موفق به خلق یکی از زیباترین بازی های ماجراجویی داستانی سال 2015 شده است . بازی رایانه ای 2064: Read Only Memories در تاریخ 6 اکتبر 2015 منتشر شده و موفق به کسب نمره 90% شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر 2064 Read Only Memories نسخه Tynisio

مشخصات بازی 2064 Read Only Memories :

نام بازی : 2064 Read Only Memories

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : MidBoss, LLC

منتشر کننده : MidBoss, LLC

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

2064 Read Only Memories

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *