دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر 99Vidas v1.1.1

داستان بازی 99Vidas در جهان معاصر و در محله های بسیار شلوغ و کثیف این شهر اتفاق می افتد. این بازی سعی دارد تا با بهره گیری از گرافیک بازی های دهه 80 و 90 و با ادغام ویژگی های آنها همراه با تکنولوژی مدرن، یک تجربه بسیار جالب از بازی های اکشن را به شما عرضه کند. این بازی سعی دارد تا با بیش از 6 مرحله مختلف شما را به نقاط مختلف دنیا ببرد تا میزان مهارت شما را برای رویارویی با خشن ترین افراد روی زمین بیازماید. البته در این مسیر تنها بودن کمی دشوار است و شما می توانید تا 3 بازیکن را در یک بازی به همراه داشته باشید.

سایر توضیحات: هر بازی در زمان خود می تواند یک غول به حساب بیاید. بازی هایی نظیر Final Fight, Double Dragon, Battletoads, Streets of Rage از غول های زمان خود بودند اما بازی 99Vidas روی دست تمام آنها بلند شده است! خصیصه مشترک تمام این بازی ها بدون شک گیم پلی بسیار روان و جذاب آنهاست بطوریکه بازی از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست و به اصطلاح Beat-em Up است. از این رو بازی 99Vidas سعی دارد تا با بهره گیری از نکات مثبت تمام بازی های این سبک، یک تجربه جدید را به شما عرضه کند. بازی 99Vidas توسط شرکت QUByte Interactive برای پلتفرم های ویندوز، مک و لینوکس عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود 99Vidas جدید

مشخصات بازی 99Vidas :

نام بازی : 99Vidas

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : QUByte Interactive

منتشر کننده : QUByte Interactive

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

99Vidas

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *