دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Alpha Prime نسخه RELOADED

سفر در زمان و روایت داستان هایی از آینده به یکی از سبک های بازی های ویدئویی بدل شده است و استقبال گیمرها از این ژانر باعث شده است تا کمپانی های بازیسازی تمامی تلاش خود را بکار گیرند و بهترین داستان خود را در این حوزه خلق نمایند . جایی در اعماق فضا , معدنی متروکه در asteriod که به نظر میرسد به حال خود رها شده , اتفاقات وحشتناکی در حال وقوع است . به کارگران معدن این هشدار داده شده بود که استخراج مواد معدنی کار بسیار خطرناکی است اما کسب ثروت هرچه بیشتر , آنها را فریفته است . دیگر کار از کار گذشته و حوادثی که باید از آنها جلوگیری میشد , رخ داده اند .

سایر توضیحات : Alpha Prime یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Black Element طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Bohemia Interactive برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . حالا این ماموریت نجات انسان ها بر روی دوش شما سنگینی می کند و هرلحظه ممکن است تهدیدی مرگبار از طرف موجودات ناشناخته شما را به مرگ نزدیکتر کند . نبردی بزرگ پیش روی شماست , نبردی که در آن شما ناتوان نخواهید بود بلکه وجود سلاح های پیشرفته و دستگاه های هوشمند مانند کنترل کننده های روبات ها ، دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی قدرت شما را به یک ماشین نابودگر بدل کرده است . ماموریت های پیش رویتان اصلا ساده نخواهد بود و هر مرحله تمامی توانایی ها و مهارت هایی که در طول بازی کسب کرده اید را به چالش می کشد . 10 ماموریت , وجود شخصیت های غیر قابل بازی که شما را در مسیر کمک به معدنچیان یاری می کنند , وجود 8 سلاح مختلف و قدرتمند , دشمنان بی شماری از جمله سربازان نیروهای ویژه ، روبات ها و کارگران معدن , امکان استفاده از وسایل نقلیه , امکان هک دستگاه ها , سازگار با Matrox TripleHead2Go و امکان اتصال 3 صفحه نمایش تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Alpha Prime نسخه RELOADED

مشخصات بازی Alpha Prime :

نام بازی : Alpha Prime

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2007

شرکت سازنده : Black Element

منتشر کننده : Bohemia Interactive

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

 

Alpha Prime

  • 6 replies
      • محمد says:

        سلام،
        از قسمت تنظیمات بازی، تنظیمات مربوط به صدا را زیاد کنید.
        اگر مشکل حل نشد، بازی رو حذف و دوباره نصب کنید.

        پاسخ دادن
    1. حسن says:

      سلام من این بازی را دانلود کردم و نمی توانم مرحله 1 را تمام کنم
      آیا میشود من را راهنمایی کنید

      پاسخ دادن
    2. isa says:

      سلام…چرا زدین به تازگی منتشر شده؟؟؟چرا سال انتشار رو زدین 2016؟؟؟
      این برا 2007 هست…

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *