دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Avernum Escape From the Pit

بازی کامپیوتر Avernum Escape From the Pit یکی از بازی های سبک ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط Spiderweb Software طراحی و ساخته شده و در سال 2012 توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است .

خلاصه داستان : Avernum یکی از بازی های حماسی فانتزی است که در سرزمینی دور به نام enormous روایت می شود . Avernum سرزمینی است در زیر زمین که جنایتکاران و مجرمین را در خود جای داده و برای بقا و ثروت با هیولاهای تاریکی در نبرد هستند . شما به عالم اموات تبعید می شوید , جایی که ممکن است دیگر روشنایی روز را نتوانید مشاهده کنید . زمین توسط امپراطوری Hawthorne اداره می شود , حکومتی که با وحشیگری تسلط خود را بر روی شهرها افزایش داده است . کسانی که خلاف حکومت صحبت کنند و یا وظایف خود را به درستی انجام ندهند , به پایین ترین نقطه Avernum فرستاده می شوند و آنجاست که با تمام وجود آرزوی مرگ می کنید . اما انسان هایی هم هستند که امید خود را از دست نداده و هنوز امید رهایی در دل هایشان وجود دارد . گروهی در حال تشکیل است و شما هم می توانید به عنوان جنگجو به این گروه بپیوندید . کشف یک جهان بزرگ و کشتن دشمنان می تواند شما را به یکی از  قهرمانان عالم اموات بدل کند . گرافیک قابل قبول , 3 حالت مختلف , نژادها منحصر به فرد و قابل تنظیم , ماموریت های جانبی و مصنوعات جادویی برای کشف و بیش از 50 جادو و رشته های نبرد تنها بهشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Avernum Escape From the Pit :

نام بازی : Avernum Escape From the Pit

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2012

شرکت سازنده : Spiderweb Software

منتشر کننده : Spiderweb Software

سبک بازی : ماجرایی و نقش آفرینی

رده سنی : +12

نوع فایل : RAR

پیوند : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *