دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Azure Striker Gunvolt

بازی کامپیوتر Azure Striker Gunvolt یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط INTI CREATES CO., LTD طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این بازی دارای سبک اکشن 2 بعدی بوده که توسط یکی از بااستعدادترین خالقان بازی , Keiji Inafune ساخته شده است . در این بازی شما کنترل شخصیتی را برعهده دارید که دارای قدرت septimal بوده و با استفاده از آن می تواند تمامی دشمنانش را به زانو درآورد . جنگ بزرگی برای به دست آوردن Sumeragi به راه افتاده است و کشورها برای حفظ منافع خود تمامی توان خود را به کار گرفته اند . طبق گفته سازندگان بازی قرار است به مرور آپدیت هایی برای بازی منتشر شود که ویژگی های جدیدی را اضافه می کند . سعی کنید از سلاحی که در اختیار دارید به موقع و به نحو احسنت استفاده کنید زیرا این سلاح علاوه بر نابودی دشمنان , می تواند کمک بزرگی برای حرکت شما در هوا نیز باشد . طیف گسترده ای از شخصیت ها در پایان هر مرحله انتظار شما را می کشند . اگر بتوانید هرکدام از آنها را در پایان ماموریت ها نابود کنید , مهارت و تاکتیک های جدیدی برای شما باز خواهد شد . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Azure Striker Gunvolt :

نام بازی : Azure Striker Gunvolt

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : INTI CREATES CO., LTD

منتشر کننده : INTI CREATES CO., LTD

سبک بازی : اکشن

رده سنی : +12

نوع فایل : ISO

  • 2 replies
    1. Unknown says:

      با سلام و با تشکر از سایت خوبتون.
      مثل این که چند تا آپدیت برای این بازی اومده که یه سری از مشکلات بزرگش رو برطرف می کنه. می خواستم بدونم که میتونید اون آپدیت ها رو هم قرار بدید؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *