دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Baobabs Mausoleum Ep1 Ovnifagos Dont Eat Flamingos

شهر فلامینگوها جایی است که هر 25 سال یکبار در Albatross Road ظاهر می شود، جایی که تنها در کابوس های شبانه از آن یاد می شود و هر کسی این شهر را دیده بدون شک در خواب و کابوس بوده است. در بازی Baobabs Mausoleum Ep1 Ovnifagos Dont Eat Flamingos شما باید به یک افسر FBI به نام Watracio Walpurgis کمک کنید تا از این دهکده ترسناک و وحشتناک فرار کند. در این مسیر شما با افراد بسیار عجیب و پارانویایی این جزیره روبرو می شوید و باید تمام حواس خود را جمع کنید تا بتوانید معماهای مختلفی را که در راه شما قرار داده می شود حل کنید. همچنین باید خود را برای رویارویی با Wendigo آماده کنید، و نیز با مرغ های لیزری روبرو شوید. علاوه بر این موجودات، بدون شک روبرو شدن با هیولاهای شب بسیار هیجان انگیز و خطرناک است، هیولاهایی که در شب به دنبال شکار می گردند و بدون شک یک شخص تنها برای آنها طعمه بسیار خوبی است. پس ماجراجویی خود را در بازی Baobabs Mausoleum Ep1 Ovnifagos Dont Eat Flamingos آغاز کنید و ترس را به دل خود راه ندهید!

سایر توضیحات: بازی Baobabs Mausoleum Ep1 Ovnifagos Dont Eat Flamingos یک بازی جالب در سبک Point & Click و J-RPG است که در آن شما به عنوان یک مامور FBI در آن گیر افتاده اید. حال باید برای رهایی خود تلاش کنید اما این کار آسان نخواهد بود. البته فراموش کردیم که به این نکته اشاره کنیم که Wendigo یک خون آشام EggPlant است! در این سرزمین تنها 64 نفر زندگی می کنند! این بازی توسط شرکت Celery Emblem برای پلتفرم ویندوز و مک تولید شده و توسط شرکت Zerouno Games به بازار عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Baobabs Mausoleum Ep. 1 جدید

مشخصات بازی Baobabs Mausoleum Ep1 Ovnifagos Dont Eat Flamingos :

نام بازی : Baobabs Mausoleum Ep1 Ovnifagos Dont Eat Flamingos

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Celery Emblem

منتشر کننده : Zerouno Games

سبک بازی : ماجرایی – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Baobabs Mausoleum Ep1 Ovnifagos Dont Eat Flamingos

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *