دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Crab Dub

 اعماق اقیانوس تحت نفوذ دکتر Taco قرار گرفته است. بزرگ ترین آرزوی او تسخیر کل اقیانوس است ، با کمک همکارش آقای Rhino آن ها یک پروژه ی جدید با نام «Crab Dub» آغاز کرده اند .هدف نهایی این پروژه ایجاد یک لشکر Cyber-Crab است که برای عملی کردن نقشه ی شیطانی دکتر Taco لازم است اما اهالی اقیانوس خیلی زود به این موضوع پی می برند آن ها Blue Cassette Player را استخدام می کنند تا جلو ی نقشه های شوم ذکتر Taco و دوستش را بگیرند . آقای کرگدن تا اتمام پروژه Crab Dub صبر نمی کند و یک نمونه ی اولیه از Cyber-Crab را راه اندازی می کند هدف او شکست Blue Cassette Player و هر فرد دیگری است که بر سر راه دکتر Taco قرار می گیرد .

سایر توضیحات :بازی Crab Dub به خوبی از عناصر بازی های کلیکی استفاده کرده است و یک گیم پلی لذت بخش را به وجود آورده ، رنگ بندی در این بازی بیش از 20 رنگ متفاوت را در بر می گیرد ، تمامی اشیاءی که در بازی وجود دارند به خوبی متحرک سازی شده اند.پنج نوع سلاح متنوع (blaster، submachine gun، laser، shotgun،bubble-gun )برای شما طراحی شده اند تا گیم پلی بازی هیچ گاه برای شما تکراری و خسته کننده نباشد . بازی شما را در سه ناحیه متفاوت قرار می دهد : اقیانوس ، فضا و Blender . علاوه بر گیم پلی زیبا یک موسیقی متن انحصاری در انتظار شما است تا جو بهتری برای شما به وجود بیاورد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی پلتفرمر کامپیوتر Crab Dub جدید

مشخصات بازی   Crab Dub:

نام بازی : Crab Dub

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Anatoliy Loginovskikh

منتشر کننده : Sometimes You

سبک بازی : ،پلتفرمر ،Casual

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Crab Dub

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *