دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Diner Bros

Diner Bros یکی از بازی های مدیریت آشپزی و ناهارخوری است که در آن شما باید قبل از آنکه مشتری ها خیلی گرسنه شوند به آنها غذا بدهید . شما سالن غذاخوری خود را افتتاح خواهید کرد و تنها در آن به فعالیت خواهید پرداخت . زمانی که اولین مشتری وارد شود ، کار شما آغاز خواهد شد . یکی از مشتریان گوجه فرنگی را در برگرش نمی خواهد در حالی که مشتری دیگری یک نوشیدنی سفارش می دهد . اگر شما بیش از حد مشتریان خود را عصبانی و گرسنه نگهدارید ، به زودی رونق کسب و کارتان را از دست خواهید داد . با به روز رسانی رستوران خود با دستور العمل های جدید ، غذاخوری خود را گسترش دهید ، کارکنان جدیدی استخدام کنید و مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید .

سایر توضیحات : Diner Bros یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی JAYFLGAMES طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . از تجهیزات مختلف برای دریافت انواع دستور العمل در زمینه یادگیری استفاده کنید . مهارت های خود را در 12 سطح چالشی تست کنید . گاهی مدیریت یک رستوران از توانایی شما خارج است ، اینجا زمانیست که باید از سایر دوستانتان برای میدریت رستوران کمک بخواهید . شما مشتریان روزمره خود را دارید اما مشتریان خاص با خصوصیات خاص نیز از رسستوران شما بازدید خواهند کرد . آیا کسب و کار شما می توانید جایزه 3 ستاره آرزو را کسب کنید ؟

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Diner Bros :

نام بازی : Diner Bros

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : JAYFLGAMES

منتشر کننده : JAYFLGAMES

سبک بازی : اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Diner Bros

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *