دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dispatcher

بازی Dispatcher در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل CivilSavages ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . Dispatcher یک بازی شوتر اول شخص ترسناک است که دارای المان های نقش آفرینی نیز می باشد . بازی در آینده نزدیک در کشتی فضایی Dispatcher رخ می دهد که خدمه ی آن در طی یک حادثه در تله ی هیولاها گیر افتاده اند .

خلاصه داستان : بشریت یک راه تازه برای رفتن به اعماق فضا کشف کرده است . یک گروه ناشناخته برای اولین بار این مسیر را شجاعانه کشف کرده و راه را برای آینده هموار ساخت . بازی Dispatcher در آینده ای نزدیک می باشد گروهی در فضاپیمای Dispatcher قرار داشته و طی یک حادثه ای اسیر تله هیولاها می شوند . تعداد کمی که زنده مانده اند آلوده شده و انسانیت خود را از دست داده اند . آیا همه ی این جریانات تصادفی بوده است ؟ ترکیبی از محیط کلاسیک بازی که ما را یاده فیلم های دهه ی 60 تا 80 میلادی می اندازد با اتموسفری که بر آن حکم فرماست Dispatcher را به یک بازی کلاسیک ترسناک تبدیل کرده است . گیم پلی بازی بر پایه ی مخفی کاری با المان های RPG می باشد . سیستم ارتقای کارکتر بر اساس امتیازی است که شما در طی مراحل به دست می آورید . در مجموع 5 کارکتر منحصر فرد وجود دارد که هرکدام قدرت ها و ضعف های خاص خود را دارند . همچنین وجود 4 نوع هیولاهای مختلف تجربه ی انجام Dispatcher را چند برابر کرده است .

مشخصات بازی :

نام بازی : Dispatcher

نام بازی (فارسی) : توزیع کننده

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : CivilSavages

منتشر کننده : CivilSavages

سبک بازی : اکشن , ماجراجویی , ترسناک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *