دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر From Shadows

هنگامی که شب فرارسد ، قهرمانانی نه چندان دوست داشتنی ظاهر خواهند شد ، WEREWOLF شرور و VAMPIRE حیله گر . موجوداتی که از خشم و خون زاده شده اند و حالا تنها امید این جهان برای نابودی جادوی سیاه بشمار می آیند . در این بازی شما توسط حکیمی مرموز به نام Cornelius راهنمایی می شوید ، شما باید با انبوهی از شیاطین دست و پنجه نرم کرده و با گذشت از 21 مرحله دشوار ، به مرحله پایانی راه پیدا کنید ، مرحله ای که می تواند سرنوشت شما و بسیاری موجود دیگر را رقم زند . From Shadows یکی از بازی های سبک اکشن بشمار می آید که ترکیبی از بازی های پلتفرم و beat’em ups را به معرض نمایش می گذارد .

سایر توضیحات : From Shadows یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Revolt and Rebel طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Klabater برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . ممکن است در نگاه اول ، بازی ساده و همانند نسخه های کلاسیک چنین سبکی بنظر رسد اما اشتباه نکنید زیرا این بازی به دلیل موسیقی متن ترسناک و فضاهای دلهره آور که تماما توسط دست طراحی شده اند ، با بسیاری از بازی های اکشن تفاوت دارد . در کنار بخش تکنفره ، شاهد بخش co-op نیز خواهیم بود که این امکان را به پلیر می دهد تا امتیازات خود را در یک جدول جهانی ثبت کرده و با سایر بازیکنان در سرتاسر جهان رقابت نماید . 12 مهارت منحصر به فرد و قابل ارتقا ، 24 دشمن تهدید کننده ، وجود رئیس بزرگ در پایان چند مرحله ، 21 سطح پراکنده ، وجود چرخه روز و شب ، بیش از 30 دستاورد و اچیومنت و پشتیبانی از تمامی کنترلرها تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر From Shadows

مشخصات بازی From Shadows :

نام بازی : From Shadows

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Revolt and Rebel

منتشر کننده : Klabater

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

From Shadows

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *