دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی FURIDASHI Drift Cyber Sport – PC نسخه CODEX + آخرین آپدیت

FURIDASHI Drift Cyber Sport یک شبیه ساز MotorSport است که برای پلتفرم کامپیوتر طراحی شده است ، این بازی  به شما اجازه می دهد به صورت چند نفره محلی با دوستانتان از یک گیم پلی مهیج لذت ببرید یا به صورت تک نفره بازی کنید .FURIDASHI Drift Cyber Sport یک بازی شبیه سازی Drift است که فیزیکی بسیار واقع گرایانه دارد  ، به دنیای مسابقات Drift وارد شوید و سعی کنید بهترین باشید .Drift کردن به تنهایی واقعا لذت بخش است ، اما رقابت کردن با دوستان این تجربه را حتی بهتر هم می کند .بازی یک فیزیک بسیار واقع گرایانه دارد و گیم پلی ان همواره چالش برانگیز خواهد بود .شما می توانید ماشین های متنوعی خریداری کنید و مهارت های خودتان را افزایش دهید ، مسیر های متنوعی از سرتاسر جهان به این بازی اضافه شده اند تا محیط اطراف شما خسته کننده نباشد .

سایر توضیحات :این بازی  با گرافیک  مناسب و فیزیک واقع گرایانه ای که دارد می تواند به یکی از بهترین تجربه های شما از بازی های شبیه سازی Drift تبدیل شود . شما می توانید ماشین ها مختلفی را در بازی خریداری کنید و مهارت های رانندگی خود را با استفاده از آن ها افزایش دهید .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی کامپیوتر شبیه ساز رانندگی FURIDASHI Drift Cyber Sport جدید

مشخصات بازی   FURIDASHI Drift Cyber Sport:

نام بازی : FURIDASHI Drift Cyber Sport

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Peak Angle Team

منتشر کننده : Peak Angle Team

سبک بازی :شبیه ساز ، ورزشی ، مسابقه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

FURIDASHI Drift Cyber Sport

به روز رسانی :

1397/01/24 آپدیت v150.build.85 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *