دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Hellenica

یونان باستان توسط انقلاب صنعتی دگرگون شده است و مردمانش قصد دارند تا بار دیگر سرزمینشان را از نو بسازند . در این بازی شما عنوان یکی از احزاب موجود به ایفای نقش می پردازید , کسی که سعی دارد با سفارشی کردن مهارت های حزب خود , داستانی پرماجرا را درپیش گیرد , مسیری که یک تصمیم اشتباه می تواند عواقب سنگینی را درپی داشته باشد . جهانی منحصر به فرد که حکمرانی دموکراسی در آن باعث شده است تا درهایی جدید باز شود و Hellenica به یک مکان تجاری پر رفت و آمد بدل شود . تمامی عناصر بازی بر اساس استراتژی و استفاده از تاکتیک های جنگی بنا شده است , تاکتیک هایی که امکان تغییر و اعمال نظر در آنها وجود دارد .

سایر توضیحات : Hellenica یکی از بازی های سبک استراتژیک و نقش آفرینی است که توسط کمپانی The Dragonloft طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . یونان باسنان را به خاطره ها بسپارید , دیگر خبری از انجمن افلاطون و سقراط برای حفظ نظم در آتن وجود ندارد . مبارزه در کنار پادشاه , آموزش و تقویت اسپارت ها علیه شورشیان و پیوستن به کوروش شاهزاده فارسی برای آزادی مردم تنها بخشی از وظایف شما را شامل می شود . در صورتی که ماموریت ها را به صورت کامل به پایان رسانید بازی این امکان را به شما می دهد تا مهارت های کسب شده خود را بهبود بخشید و یا به مهارت های جدید دست یابید . داستان یک روند خطی را دنبال نمی کند بلکه هرلحظه زندگی در درونش جریان دارد و ابعاد مختلفی از جهان را به تصویر می کشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Hellenica

مشخصات بازی Hellenica :

نام بازی : Hellenica

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : The Dragonloft

منتشر کننده : The Dragonloft

سبک بازی : استراتژیک و نقش آفرینی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Hellenica

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *