دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Jurassic Safari Hunt نسخه Unleashed

شکار حیوانات عادی در حال حاضر خسته کننده است . شکارچیان حرفه ای در جستجوی چیزی غیر عادی و هیجان انگیز هستند و آژانس شکار ” Dino Warriors ” یک پیشنهاد جذاب دارد .  شکار بزرگترین شکارچیان دنیای ما چطور است ؟ سفر به گذشته و شکار دایناسورها ! بدون شک این یک پیشنهاد وسوسه کننده برای هر شکارچی است . چه چیزی می تواند بهتر از سرگردانی در میان موجودات گذشته و ماقبل تاریخ و شکار خطرناک ترین شکارچیان باشد ؟ البته، تنها سلاح شکار به شما کمک نخواهد کرد و وجود یک سگ تعلیم دیده می تواند شما را در پیدا کردن شکارتان یاری کند .

سایر توضیحات : Jurassic Safari Hunt یکی از بازی های سبک اکشن و شبیه ساز است که توسط کمپانی Simulators Live طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . قدرتمندترین اسلحه را انتخاب کنید . مکان های مختلف جهان ماقبل تاریخ را مشاهده کنید . با کمک سگ شکارچی خود یک شکار دلخواه را پیدا کنید . اما مراقب باشید زیرا تنها یک قدم میان شکارچی و شکار وجود دارد . با توجه به ویژگی های مختلف دایناسورها ، استراتژی مناسب را انتخاب نمایید .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Jurassic Safari Hunt :

نام بازی : Jurassic Safari Hunt

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Simulators Live

منتشر کننده : Simulators Live

سبک بازی : اکشن و شبیه ساز

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Jurassic Safari Hunt

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *