دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Lethis Path of Progress v1.4.0 نسخه GoG

Lethis Path of Progress بازی Lethis Path of Progress یک بازی در سبک زمان های قدیم و دو بعدی می باشد که باید در آن به شهر سازی بپردازید. بازی در شهری به نام Lethis انجام می شود. شما باید به مدیریت شهر خود بپردازید. باید تمام نیازهای مردم را تامین کنید و از اینکه به اندازه کافی کارگر در خطوط تولید وجود دارند اطمینان حاصل کنید تا مایحتاج مردم به موقع تولید و به دست آنها برسد. بنابراین وارد بازی استراتژیک و شبیه سازی Lethis Path of Progress شوید و به زمان ماشین های بخار سفر کنید. شهر خود را هدایت کنید تا پیشرفت کنید. امید مردم شهر را ناامید نکنید و تمام سعی خود را بکار گیرید که لبخند رضایت را بر لبان شهروندان خود بنشانید.

سایر مشخصات : در زمانی که تنها منبع انرژی ماشین های بخار بودند، شهر Lethis با انقلابی بزرگ مواجه می شود و در نتیجه آن امپراطوری وارد دوره ای جدید از زندگی می شود. شهرهای جدید در هر گوشه ای ساخته می شوند. خروج مردم از حالت روستایی به زندگی شهری باعث رشد امپراطوری می شود. بنابراین در این زمان بهترین فرصت برای کشف و نوآوری در علوم می باشد. این بازی جذاب و دوست داشتنی دارای حالت مبارزه ای شامل 25 مرحله در سه سطح دشواری مختلف می باشد. بیش از 24 منبع مختلف برای مدیریت در بازی وجود دارد. بیش از پانزده کاراکتر مختلف که در شهر پرسه میزنند و نقشه های بسیار که برای شما در نظر گرفته شده اند.

دانلود بازی کامپیوتر Lethis Path of Progress

مشخصات بازی Lethis Path of Progress :

نام بازی : Lethis Path of Progress

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 25Jun, 2015

شرکت سازنده : Triskell Interactive

منتشر کننده : Triskell Interactive

سبک بازی : استراتژیک ، شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Lethis Path of Progress

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *