دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Lifestream A Haunting Text Adventure

Lifestream ادای احترام به رمانی کلاسیک است که در آن پلیر در قالب شخصیت های راندولف و جان هولتون به ایفای نقش می پردازند ، پدر و پسری ناامید که سعی دارند به برخی پرسش های مرموز و مبهم که در ذهنشان شکل گرفته است ، جوابی قانع کننده دهند . پدر رادولف هولتون مرده است اما نه به معنای واقعی کلمه . اما او با این وجود می داند که دیگر رادولف هولتون را نمی تواند زنده ملاقات کند … نه بعد از تمام چیزهایی که در این مدت کوتاه آموخته است . بر روی صندلی در گوشه ای تاریک ، می نشیند و زیر شمعی قدیمی شروع به نوشتن می کند .

سایر توضیحات : Lifestream A Haunting Text Adventure یکی از بازی های سبک ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Storycentric Worlds طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Unimatrix Productions برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . پدر جان هولتون ، یک کشیش کاتولیک به نام رندولف ، دو هفته است که ناپدید شده . او نمی تواند برای درخواست کمک به پلیس مراجعه کند ، از آنجایی که انجام این کار شهرت پدرش را به عنوان یک کشیش لکه دارد می کند ، جان تصمیم می گیرد تا خود به تنهایی به جستجو و پیدا کردن سرنخی از پدرش بپردازد . در طول بازی پلیر می تواند در قالب دو کاراکتر به ایفای نقش بپردازد ، کاراکترهایی که هرکدام داستان و زمانی مختلف را به معرض نمایش می گذارند . در این بازی ، شما حوادث ناراحت کننده ای را مشاهده خواهید نمود که منجر به ناپدید شدن راندولف می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Lifestream A Haunting Text Adventure

مشخصات بازی Lifestream A Haunting Text Adventure :

نام بازی : Lifestream A Haunting Text Adventure

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Storycentric Worlds

منتشر کننده : Unimatrix Productions

سبک بازی : ماجرایی و نقش آفرینی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Lifestream A Haunting Text Adventure

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *